meankanin Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Trenger en lett og liten bæbar, noe mellom en ultraportabel og en vanlig bærbar. Setter pris på innspill, fint om noen kan dytte meg litt i riktig retning! tenker sånn ca: 2 kg 14" skjerm, XGA eller SXGA pentium m dothan 715 eller bedre 512 ram 40+ hd, 5400 rpm eller bedre. God batterikapasitet. (kanskje ok skjermkort?) DVDbrenner ville vært ok. liten, tynn, lett og pen å se på! Pris: helst ikke over 15000, litt mer om jeg føler jeg får det jeg betaler for. Bruksområder: Hovedsaklig musikklaging, cubase, live, softsynther, reason og denslags. Kjøper pcmcia-lydkort. Finner jeg en som har ok skjermkort så jeg kan spille litt er det fint, men det er ikke derfor jeg kjøper maskinen. Regner med å kjøpe ny stasjonær til denslags. De jeg har sett så langt som passer best er: HP nc6000 men jeg fant ut at modellen som selges i norge er gammel og utdatert i forrhold til den amerikanske som forøvrig er den mest prisvinnende maskinen jeg har sett. Acer TravelMate 3200 eller 3201XCi for å være presis. Denne ser ganske bra ut. Hvor bra ytelse i spill kan jeg få med denne? Kan jeg fint spille feks Doom 3? Eller skal jeg kanskje bare gjøre det enkelt og billig og kjøpe en Dell 510m? Så: noen som har noen gode ideer? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Vil du ha en bærbar som du kan spille Doom 3 på, da kjøper du Acer maskinen. Doom 3 vil gå ganske bra på den. Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Langt over ditt prisbudsjett, men har du sett på IBM T41(p) eller T42(p) ? Kjøper du i USA burde du kunne nærme deg 15k ihvertfall, hvis du går for en litt "ribbet" modell. Noe å tenke på kanskje ? Cobos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå