larseer83 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Heisann, ser det har vært et tidligere innlegg om denne pc'en og prøver her å finne ut hvor bra skjermkortet egentlig er..... Har fått tilbud om å lease IBM'en gjennom jobb, men er aktiv på spillefronten. Er da dette noe for meg? 32 mb skjermkort, er ikke det vel lite? En kompis av meg har en Zepto Pentium M 1.6ghz 512 RAM og et 64 mb skjermkort med delt minne fra (Intel® 82852/82855 GM/GME Extreme Grapics 2.(På Zepto'en kan man bare glemme f.eks Need for speed underground og Doom3<--- det er vel ikke så rart egentlig ) Er det kortet bedre enn i IBM'en, som har ATI MOBILITY RADEON 9000 - 32 MB? Må bare høre så jeg kan vurdere avtalen. Mvh. AudiPowha Lenke til kommentar
Toffen80 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Tror du kan glemme både NFS og Doom3 med begge skjermkorta. E som å velge mellom pest å kolera.. hvis man kan si det på den måten. Men radeon kortet vil vel yte jevnt over litt bedre, men det er ikke så du vil merke store forskjellen. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Det var vel det jeg regna med.... Men laptopen er vel grei bruksmessig med ganske bra prosessor etc så jeg tror nok jeg tar den. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå