LordBendtner Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Har et x800pro her. Når jeg setter øret ved vifta(har shuttle), hører jeg en liten skurrelyd. Men tror ikke at vifta er i berøring av noe. Er dette vanlig eller er det noe galt med vifta? har hørt at x800pro skal være veldig stille, hvordan skal det tolkes? Endret 7. oktober 2004 av Dr3ad Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har et x800pro her. Når jeg setter øret ved vifta(har shuttle), hører jeg en liten skurrelyd. Men tror ikke at vifta er i berøring av noe.Er dette vanlig eller er det noe galt med vifta? har hørt at x800pro skal være veldig stille, hvordan skal det tolkes? Sjekk at vifta ikke berører noe da. Hvis det skulle vise seg at den ikke gjør det, men fortsatt lager noe rar og uvanlig lyd, så kontakt leverandør evt. send kortet tilbake og krev et nytt Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 kommer jo ann på hvem produsenter er av ditt x800 pro kort. de bruker vel forskjellige vifter ... Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 kommer jo ann på hvem produsenter er av ditt x800 pro kort.de bruker vel forskjellige vifter ... Sapphire Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Men skal det i heletatt være noe annen lyd fra vifta enn litt suselyd? Lenke til kommentar
ull2000 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det kan jo være resonans fra en annen del av kabinettet....det er på ingen måte uvanlig. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Det kan jo være resonans fra en annen del av kabinettet....det er på ingen måte uvanlig. Hm. Jeg tok ut kortet, satte inn et fx5200 uten vifte. Den iriterende lyden forsvant.. Sitter ca. 80-100cm fra shuttlen, og jeg hører vifta. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har et X800 XT PE ifra Powercolor, og jeg syns ikke akkurat kortet er stille. Vurderer vannkjøling sterkt. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har et X800 XT PE ifra Powercolor, og jeg syns ikke akkurat kortet er stille. Vurderer vannkjøling sterkt. XT-kortene bråker mer enn pro-versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå