GRendal Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hei har nå konfigurert mine S750 høytalere, slått på CMSS og alt funker fint til musikk osv. MEN I Doom 3 prøver jeg å slå på surround. så står det: "no surround detected, go configure in control panel in windows?" hva må jeg gjøre da? tusen takk Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 støtter ikke 7.1 så med andre ord så suger dette settet til gaming? da benytter jeg angrefristretten ass! Lenke til kommentar
gjerdesmett Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Sett til 5.1 i kontroll panelet for surround i Doom 3. Du får bruk for 7.1 i mange andre spill, så det er ikke noe galt med høyttalerne dine. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Sett til 5.1 i kontroll panelet for surround i Doom 3. Du får bruk for 7.1 i mange andre spill, så det er ikke noe galt med høyttalerne dine. er det mange spill som støtter 7.1? Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg har s750 audigy 2 zs dvs akkurat det samme som trådstarter, og det funker fett for meg, bruk upmix funksjonen på kontrollpanelet til s-750 til å splitte det ene signalet så får du lyd i alle kanalene (upmix 5.1->7.1) Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg har s750 audigy 2 zs dvs akkurat det samme som trådstarter, og det funker fett for meg, bruk upmix funksjonen på kontrollpanelet til s-750 til å splitte det ene signalet så får du lyd i alle kanalene (upmix 5.1->7.1) upmix: knappen på boksen mener du? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 eneste spill jeg vegt om som støtter 7.1 (real) er battlefield vietnam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå