dmx Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hei! jeg lurte bare på om det går kanskje ann å dele opp hd i 2 så jeg kan bruke den ene delen til mp3,spill og annet og den andre delen til programmer? går det ann? takk! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Joda det går fint, under installasjon av winxp kan du opprette partisjoner. eller du kan prøve Partition magic 8.0. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 det er ikke gratis program er det? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) det er ikke gratis program er det? whistle.gif hmm.gif dette er gratis har ikke prøvd det CompuApps SwissKnife 3.06 Endret 8. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
dmx Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 http://www.download.com/CompuApps-SwissKni...tml?tag=lst-3-6har ikke prøvd det er det som partition magic 8? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 http://www.download.com/CompuApps-SwissKni...tml?tag=lst-3-6har ikke prøvd det er det som partition magic 8? vet ikke har ikke testet det , men det er et gratis partisjons program Lenke til kommentar
dmx Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 ok.. men jeg skjønte ikke så mye av det der programet.. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 det er ikke gratis program er det? nei det er ikke gratis.. må kjøpe det får og bruke partisjons verktøyene i programmet Lenke til kommentar
dmx Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 lol, fikk det av foreldrene mine.. men takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå