ilpostino Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 sitter her og knoter litt med et Thomson 510i adsl-modem. noen som vet hva det defaulte passordet til dette modemet er? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Regner med at du har Telenor,siden du har dette.Hos meg er det mitt online-brukernavn og passord som brukes. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Har Telenor, men det funker ikke med denne kombinasjonen av passord/brukernavn ;( Lenke til kommentar
TheFanatic Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 På mitt var det: Br.navn: adsl Passord: 1024 Fant dette i en annen post på forumet. Funket hos meg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 På mitt var det: Br.navn: adsl Passord: 1024 Fant dette i en annen post på forumet. Funket hos meg. funket hos meg. takk for hjelp Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 da jeg fikk logget meg på trodde jeg at jeg skulle konfigurere modemet slik denne siden til Telenor kundeservice angir, men den eneste menyen jeg fikk opp var diverse data om modemet uten de konfigurasjonsmulighetene som det skal kunne tilby. noen som vet om brukernavn/passord som funket kun er en "lettutgave" og at en virkelig må bruke brukernavnet til Online adsl for å kunne sette opp modemet som en router? Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 hvor gammel er boksen? mistenker du har en bridge versjon Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) hvor gammel er boksen? mistenker du har en bridge versjon ifølge programvaren er det software release 4.2.3.0.0, board name er ADNT-Q... under configuration står det å lese Service name: Bridging on 0/100 and 8/35 og Service Description: Factory defaults med denne infoen kan det vel stemme at jeg sitter på en bridge-versjon.... noen som vet om jeg kan få byttet denne i en som kan konfigureres med routingfunksjoner? edit: det står nederst på siden: © 2003 så den er vel cirka 1 år gammel... Endret 9. oktober 2004 av ilpostino Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 er det et telenor abb du har ? så kan du kjøpe en med router funksjon der eller kjøpe en i butikken men å bytte det blir værre siden du eier det her ps koster 499 for et thomson m/router fra telenor Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) hm.. så det holder at jeg feks kjøper en router med innebygget switch og bytter den ut med adsl-modemet? edit: hva med denne for eksempel... Endret 9. oktober 2004 av ilpostino Lenke til kommentar
XereX2 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nei. Her må du først koble fra veggen -> Splitter -> ADSL modemet du har -> Routeren du kjøper -> PCen din Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 så jeg kan enten sette en router mellom adsl-modemet og maskinen eller erstatte modemet med denne... da blir det riktig, ikkesant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå