Legion Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg prøver å finne ut hvordan man ved å trykke på linker med scroll-knappen kan få linken til å åpne seg i bakgrunnen. Er det noen som vet hvor jeg stiller på dette? tabbrowser extensions->Use Tab->links osv. har du i det hele tatt sett på options menyen? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Jeg har funnet det ut.. Hvorfor i alle dager tror du jeg spør? Selvfølgelig har jeg sett gjennom menyen. Den er noe uoversiktlig, så det er ikke alltid ting er like greit å finne frem. Endret 13. januar 2005 av miCro Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har funnet det ut.. Hvorfor i alle dager tror du jeg spør? Selvfølgelig har jeg sett gjennom menyen. Den er noe uoversiktlig, så det er ikke alltid ting er like greit å finne frem. du opplever ikke noen bugs bunnies med denne utvidelsen? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg prøver å finne ut hvordan man ved å trykke på linker med scroll-knappen kan få linken til å åpne seg i bakgrunnen. Er det noen som vet hvor jeg stiller på dette? En plugin trengs faktisk ikke! Skriv about:config i adressefeltet, finn browser.tabs.loadInBackground og se til at det står på true. browser.tabs.opentabfor.middleclick skal også stå på true. Det er alt, mener jeg. Muligens må også middlemouse.openNewWindow være false. Voilà! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har funnet det ut.. Hvorfor i alle dager tror du jeg spør? Selvfølgelig har jeg sett gjennom menyen. Den er noe uoversiktlig, så det er ikke alltid ting er like greit å finne frem. du opplever ikke noen bugs bunnies med denne utvidelsen? Nei, faktisk ikke. Så langt har alt fungert knikfritt. Den siste utgaven er ganske så modifisert i forhold til den gamle, en god del har blirr rette opp. Jeg hadde en del problemer med Tabbrowser Extensions før, men det er nå bare et svunnet minne. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) digi.no har en bra artikkel om extensions i dag. nytt for meg var: "translate" Endret 14. januar 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
iacob Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg glad i bugmenot. Så kan man lese utenlandske aviser på net uten å registrere seg. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg glad i bugmenot. Så kan man lese utenlandske aviser på net uten å registrere seg. Hvem er ikke det? sjekk dette: 1.Lag en ny bookmark. 2.Velg et navn, legg til http://www.bugmenot.com/view.php?url=%s i location feltet, og b i keywords. 3.Lagre dette, og du kan skrive b *siden du vil ha passord til* i adresselinja Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 må nesten spørre, er det bilde fra Bumfight som din avatar skywalker? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 må nesten spørre, er det bilde fra Bumfight som din avatar skywalker? Dette kan du sende sende han en pm på... Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Linkification Lar deg åpne web adresser som ikke er linker Jeg skjønner ikke helt hvordan denne skal fungere. F.eks. her, skal det være mulig å klikke på teksten med komplett? Det skjer ikke her i alle fall. Endret 15. januar 2005 av spøkelse Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Linkification Lar deg åpne web adresser som ikke er linker Jeg skjønner ikke helt hvordan denne skal fungere. F.eks. her, skal det være mulig å klikke på teksten med komplett? Det skjer ikke her i alle fall. dobbelklikk på linken. ja, avatar er fra bumfights. Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg skjønner ikke helt hvordan denne skal fungere. F.eks. her, skal det være mulig å klikke på teksten med komplett? Det skjer ikke her i alle fall. Default for linkification er at den ikke lager lenker på dokument over 15kb i størrelse. Gå til Tools -> Extensions, høyreklikk Linkification i listen over extensions. Velg Options -> Functionality. Kryss bort valget under "Only Auto-linkify pages". Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hadde en gang en extension som gjorde at hvis Firefox krasja og jeg starta den igjen så fant Firefox sidene jeg hadde vært på automatisk. dvs. jeg fikk tilbake sidene mine som jeg var inne på før. jeg har aldri funnet denne extensionen igjen. jeg fant en for ikke lenge siden, men denne støtta ikke Firefox 1.0 så det ut som. noen som vet om en sånn extension som funker til dette? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) SessionSaver. Extensionsmirror har visst problemer med hostinga, men kommer angivelig opp igjen i morra. Endret 16. januar 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 å den støtter Firefox 1.0? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ja, jeg har den installert på FF1.0, så noe annet ville for meg virke snålt. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hadde en gang en extension som gjorde at hvis Firefox krasja og jeg starta den igjen så fant Firefox sidene jeg hadde vært på automatisk. dvs. jeg fikk tilbake sidene mine som jeg var inne på før. jeg har aldri funnet denne extensionen igjen. jeg fant en for ikke lenge siden, men denne støtta ikke Firefox 1.0 så det ut som. noen som vet om en sånn extension som funker til dette? Du har denne muligheten i Tabbrowser Extensions også. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ok. takk må prøves ut dette her, må bare få fjerna spyware fra den maskina som extensionsene skal testes på Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 nå er alt som det skal være her, la inn sessionsaver og da ble alt bra takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå