Gå til innhold

Gode Firefox extensions!

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å finne ut hvordan man ved å trykke på linker med scroll-knappen kan få linken til å åpne seg i bakgrunnen. Er det noen som vet hvor jeg stiller på dette?

tabbrowser extensions->Use Tab->links osv.

har du i det hele tatt sett på options menyen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg prøver å finne ut hvordan man ved å trykke på linker med scroll-knappen kan få linken til å åpne seg i bakgrunnen. Er det noen som vet hvor jeg stiller på dette?

En plugin trengs faktisk ikke!

Skriv about:config i adressefeltet, finn browser.tabs.loadInBackground og se til at det står på true.

browser.tabs.opentabfor.middleclick skal også stå på true. Det er alt, mener jeg. Muligens må også middlemouse.openNewWindow være false.

Voilà! :)

Lenke til kommentar
Jeg har funnet det ut.. Hvorfor i alle dager tror du jeg spør? Selvfølgelig har jeg sett gjennom menyen. Den er noe uoversiktlig, så det er ikke alltid ting er like greit å finne frem.

du opplever ikke noen bugs bunnies med denne utvidelsen?

Nei, faktisk ikke. Så langt har alt fungert knikfritt. Den siste utgaven er ganske så modifisert i forhold til den gamle, en god del har blirr rette opp. Jeg hadde en del problemer med Tabbrowser Extensions før, men det er nå bare et svunnet minne.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt hvordan denne skal fungere. F.eks. her, skal det være mulig å klikke på teksten med komplett? Det skjer ikke her i alle fall.

Default for linkification er at den ikke lager lenker på dokument over 15kb i størrelse. Gå til Tools -> Extensions, høyreklikk Linkification i listen over extensions. Velg Options -> Functionality. Kryss bort valget under "Only Auto-linkify pages".

Lenke til kommentar

hadde en gang en extension som gjorde at hvis Firefox krasja og jeg starta den igjen så fant Firefox sidene jeg hadde vært på automatisk. dvs. jeg fikk tilbake sidene mine som jeg var inne på før. jeg har aldri funnet denne extensionen igjen. jeg fant en for ikke lenge siden, men denne støtta ikke Firefox 1.0 så det ut som.

noen som vet om en sånn extension som funker til dette?

Lenke til kommentar
hadde en gang en extension som gjorde at hvis Firefox krasja og jeg starta den igjen så fant Firefox sidene jeg hadde vært på automatisk. dvs. jeg fikk tilbake sidene mine som jeg var inne på før. jeg har aldri funnet denne extensionen igjen. jeg fant en for ikke lenge siden, men denne støtta ikke Firefox 1.0 så det ut som.

noen som vet om en sånn extension som funker til dette?

Du har denne muligheten i Tabbrowser Extensions også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...