letmein Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som vet om det er CuteMenus til FF 1.0 ? CuteMenus 0.4 eller hva det var virker ikke med v1.0 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg må si jeg likte Adblock VELDIG godt.... Prøv bare å gå inn på VG.no og legg til http://www.vg.no/annonser/* og http://flash.vg.no/annonser/* Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Uten tvil en av de beste funksjonene. spesielt digger jeg wildcard funksjonen, gjør alt så mye lettere. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Noen som vet om det er CuteMenus til FF 1.0 ?CuteMenus 0.4 eller hva det var virker ikke med v1.0 jeg bruker cutemenus 0.4 med V.1 så det funker fint. Trikset med extensions som ikke funker er å avinnstalere dem og så innstallere igjen. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Uten tvil en av de beste funksjonene.spesielt digger jeg wildcard funksjonen, gjør alt så mye lettere. Wildcard? Hvor? Hva? Edit: Fant jeg fant... Endret 13. desember 2004 av Caddy Lenke til kommentar
letmein Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Noen som vet om det er CuteMenus til FF 1.0 ?CuteMenus 0.4 eller hva det var virker ikke med v1.0 jeg bruker cutemenus 0.4 med V.1 så det funker fint. Trikset med extensions som ikke funker er å avinnstalere dem og så innstallere igjen. Jeg prøvde dette, men det virket ikke. Jeg fikk det til omsider. Trikset var å trykke på linken til "Extension's Homepage." Her fant jeg: Final Release Install CuteMenus v0.4 XPI - Original version for Mozilla and Firefox. wolla.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvordan får jeg lagt inn extentionsene som er hotlinket rett til fila? Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Nydelid hjelpeside Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvordan får jeg lagt inn extentionsene som er hotlinket rett til fila? last dem ned, og dra dem over i et åpent firefox vindu Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg har lagt inn den nye utgaven av "Tabbrowser Extensions" og den fungere flott utenom på et punkt. Når jeg skiver inn en url i adresselinjen og trykker på enter, åpnes url'en i en ny tab og ikke den tabben jeg har oppe. Har rotet rundt i innstillingene, men har ikke funnet noe. Noen som vet hvor jeg kan forandre på dette? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 use tab - location bar - location bar loading - open in current tab Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Liker den IRC-Pluginen jeg Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 use tab - location bar - location bar loading - open in current tab Da var alt i orden her i gården, tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 FF eier. La det inn hos folka mine også, ForecastFox falt veldig godt i smak Og fikk dem til å dumpe IE for evig og alltid, de var litt sinna på alle de "search toolbars-ene" som dukket opp, og jeg fikk skylda Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Close tab on double clickLite og enkelt, men genialt. Dobbeltklikk på "taben" så lukkes den, litt lettere hva trenger du denne til når man kan trykke på scrollehjulet (middle button) for å lukke tabben? enkeltklikk er liitt lettere enn dobbelklik personlig favoritt = Adblock Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Close tab on double clickLite og enkelt, men genialt. Dobbeltklikk på "taben" så lukkes den, litt lettere hva trenger du denne til når man kan trykke på scrollehjulet (middle button) for å lukke tabben? enkeltklikk er liitt lettere enn dobbelklik personlig favoritt = Adblock har jeg sakt mange ganger også, men må huske at det finnes folk som bruker bærbare uten mus Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg prøver å finne ut hvordan man ved å trykke på linker med scroll-knappen kan få linken til å åpne seg i bakgrunnen. Er det noen som vet hvor jeg stiller på dette? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg prøver å finne ut hvordan man ved å trykke på linker med scroll-knappen kan få linken til å åpne seg i bakgrunnen. Er det noen som vet hvor jeg stiller på dette? bruker du tab prefs eller extensions? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 sorry, jeg ga opp tab extensions pga så mange bugs, men det skal være en innstilling for dette under advanced et sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå