mbskywalker Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Går det ann å legge FF i tray? http://www.extensionsmirror.nl/index.php?s...640&hl=minimize Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Får feilmelding om at eg mangler en DLL fil når eg innstalerer minimize FF to Tray Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Får ikke lastet ned den "mouse gestures" Får opp en dowload error.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har noen av disse plugins funksjoner som gjør at når man peker over ett bilde så får man valget om å lagre bildet slik det er i IE?? Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 jeg likte spesielt disse to Extonsionsene til Firefox: Tabbrowser og Tabbrowser extenssions. fine extension som ornder Firefox AKKRUAT slik jeg vil ha den. nå har jeg fått ordnet Tabene i Firefox og at den har mulighet til å lagre siden som man er inne på. dette er 2 funksjoner som jeg har savna fra Opera. for min del synes jeg nå at Firefox er bedre enn Opera. dont let this topic be a Opera vs Firefox topic. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har noen av disse plugins funksjoner som gjør at når man peker over ett bilde så får man valget om å lagre bildet slik det er i IE?? Er det så fælt å høyreklikke og velge 'Lagre bilde som...' ? Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Får feilmelding om at eg mangler en DLL fil når eg innstalerer minimize FF to Tray http://downloads.mozdev.org/minimizetotray...ray/msvcr71.dll Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ingen av extensionene funker på 1.0 jo. går det an å avinstalere 1.0? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ingen av extensionene funker på 1.0 jo. går det an å avinstalere 1.0? Ingen? Her fungerer alle, jeg bruker... Dvs: Adblock, BBCode, Weatherfox, Gmail Notifier, Mouse Guestures, Tabbrowser Extensions, ieview. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ingen av dei funker hos meg, det står at de kun virker på eldre versioner av firefox. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Du må oppdatere extensionene. Tools - Options - Advanced - Software update. Dette pleier å komme automatisk, da. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Men det er fortsatt mange som ikkje funker, som BBCode. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Stemmer nok det. Tenker vi kan skylde på late programmerere, som ikke har oppdatert. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 jepp, man må huske på at det er høyst frivillige folk som lager disse tinga (mest sannsynlig på fritida)... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 MrLee: Jepp, jeg er takknemlig som bare det jeg, men de er fortsatt late. Bare for å ha det på det rene. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Norsk språk funker vel ikkje heller? Er det planer om ein oversettelse? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hør, hør: Virker ikke utvidelsene? Da følger du guiden som FtZ- linket til: http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=973 Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Men det er fortsatt mange som ikkje funker, som BBCode. Som tidligere sagt bruker jeg BBCode sammen med Firefox 1.0 uten problemer. Nærmere bestemt BBCode v0.3.7 Kan ikke huske at jeg gjorde noe spes for å få det til å virke heller. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Har noen av disse plugins funksjoner som gjør at når man peker over ett bilde så får man valget om å lagre bildet slik det er i IE?? http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=270&hl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå