Gå til innhold

Gode Firefox extensions!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vell når jeg tenker på opdatert så tenker jeg på at jeg bare trykker på knappen

oppdater Extensions ;)

gidder ikke og bruker mere tid på noe som kanske finnen

EDIT: Eventuelt dette

hvis du sjekker litt på linken jeg oppga, så slipper DU å gjøre det som står i din link ;)

ellers er det ren latskap å ikke gå til kilden, men forvente at kilden kommer til deg :mrgreen:

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg har irritert meg litt over med Firefox. Når jeg f.eks åpner en ny fane så vil denne legge seg helt til venstre for de andre fanene, det er helt greit. Problemet er at når jeg lukker denne fanen kommer jeg til den fanen som er rett til høyere for den jeg lukket, og ikke den jeg sist var i. Er det noen mulighet for å stille det slik at jeg kommer tilbake til den sist brukte fanen når jeg lukker en fane?

Lenke til kommentar
tja, nå forsto jeg ikke helt hva du var ute etter, men det er nå der disse instillenge er, så jeg tenkte du kunne leke litt selv...

jeg brukter ctrl+tab og ctrl+shift+tab for tabnavigering

Det jeg er ute etter er noe ala det som er i Opera (tror jeg). Når jeg skal se på en annen tab så trykker jeg en gang med venstre museknapp på tabben jeg ønsker å se på. Det jeg er ute etter er å kunne trykke en gang til på den samme tabben med venstre museknapp for å komme tilbake til den forrige tabben jeg var i.

Lenke til kommentar
Når jeg blokker reklame med Adblock. Så kommer reklamen tilbake ved refresh. Er det mulig og få gjort så det blir borte for alltid?

er det samme reklame banneren?

uansett kan du fjerne de siste leddene i adressen og sette en stjerne foran, da vil alle bilder som har en adresse som starter likt, bli sperret.

Eks.

i stedet for å bare blokkere

http://www.dagbladet.no/an/adframe.php?ban..._top&nolog=true

skriver du *http://www.dagbladet.no/an/

Lenke til kommentar
Når jeg blokker reklame med Adblock. Så kommer reklamen tilbake ved refresh. Er det mulig og få gjort så det blir borte for alltid?

hist du ikke allerede at har en "database" med adresser som automatisk blokkes så er denne bra

fila legger du Programmfiler->mozilla fierfox -> plugins

da skal det meste av bilde reklamer forsvinne for godt ;)

sjekk vedlagt fil

Lenke til kommentar

Hvis jeg mot formoding skulle ønske å skru av ad-block en liten stund, er det en mer hendig måte å gjøre det på enn å skru den av i innstillingene dens? Kanskje med en mulighet for å ha en kjekk av/på knapp en plass på en av verktøylinjene?

Endret av miCro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...