miCro Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har nå lastet ned begge filene og quicktimefiler spilles av som bare det i Firefox, dog i en spiller som ser mistenkelig lik quicktimespilleren? Er ikke hele poenget at filene nå skal spilles i media player classic? Det fungerer forøvrig ikke å spille av noe i media player i Firefox fortsatt.. :/ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 og du installerte mediaplayer plugin for firefox som fulgte med quicktime alternative? Lenke til kommentar
fabio Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Nyttig tråd! Weatherfox var dødskul men vet dere om det går an å få opp været flere steder samtidig? Bruker profiler nå og funker greit det men hadde vært helt konge med flere steder samtidig! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 og du installerte mediaplayer plugin for firefox som fulgte med quicktime alternative? Hmm, hvor i insallasjonen kan jeg velge det? kan ikke huske å ha sett det noe sted.. Media player fungerer i Firefox på vg.no, men ikke på f.eks humor911.com der filene er mpeg.. Lenke til kommentar
olais Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Den der "klikk"-lyden, når man trykker med musa i Internet Explorer,..finnes det mulighet for å legge inn det i Firefox? Kanksje bare tull, men jeg er så inngrodd med den........ Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Nukeanything fungerer ikek da. Man kan ikke blokke flashreklamer fks. Men enkle ting som tekst forsvinner, og det får man ikke tilbake. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Går det an å få printer ikon og sånn som er i IE i Firefox? Lenke til kommentar
voggers Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 2 extensions jeg ikke klarer meg uten Super DragandGo -Bare å dra en link, og den åpnes i ny tab (en enklere mousegesture) Canonical URL -gjør at du kan f.eks. skrive vg og trykke shift+enter....og www.vg.no bli automatisk satt inn...Uvurderlig! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Går det an å få printer ikon og sånn som er i IE i Firefox? ja Endret 24. november 2004 av modellmakt Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Går det an å få printer ikon og sånn som er i IE i Firefox? hva mener du? prøv å høyreklikke på toolbaren -> customize -> *dra printer ikonet til toolbaren* Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Mange brae extensions her Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 bare syn det er mange som ikke virker i nyeste ver av FF Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 et triks jeg har oppdaget er å reinnstallere alle de extensionene som ikke funker i nyeste version, så funker mange av dem igjen. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 bare syn det er mange som ikke virker i nyeste ver av FF hvis du leser tråden ekstra nøye, finner du at maaange extensions fungerer, bare de er oppdatert, skal du ha oppdaterte extensions, går du hit: http://www.extensionsmirror.nl/index.php?act=idx Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvordan kan man fjerne en extension slik at instillinger og alt blir borte? Når jeg prøver å avinstallere en extension og installerer den på nytt er alle instillinger hva de var før jeg fjernet den. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 kanskje slette i profiler? (men vær forsiktig og ta backup av hele profilmappa først) C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\ugzv42lm.default\extensions Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Flotters, det løste alle mine problemer (med Firefox)! Vel, nesten alle. Media Player fungerer nå stort sett over alt, utenom på humor911.com. Er det noen her som får filmene på humor911.com til å fungere i Firefox? Endret 25. november 2004 av miCro Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) bare syn det er mange som ikke virker i nyeste ver av FF hvis du leser tråden ekstra nøye, finner du at maaange extensions fungerer, bare de er oppdatert, skal du ha oppdaterte extensions, går du hit: http://www.extensionsmirror.nl/index.php?act=idx vell når jeg tenker på opdatert så tenker jeg på at jeg bare trykker på knappen oppdater Extensions gidder ikke og bruker mere tid på noe som kanske finnen EDIT: Eventuelt dette http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=973 Endret 25. november 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Flotters, det løste alle mine problemer (med Firefox)! Vel, nesten alle. Media Player fungerer nå stort sett over alt, utenom på humor911.com. Er det noen her som får filmene på humor911.com til å fungere i Firefox? Samme problem her.. fungerer på vg og liknende sider. men fungerer dessverre ikke helt optimalt med webtv (nrk/tv2), kan ikke spole, justere lyd, dobbelkikke til fullskjerm eller klikke forøvrig. Noen som har løsningen slik at jeg en gang for alle kan slutte å bruke IE, har til nå brukt opera, med IE i bakhånd for webtv og slikt. G Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Synd nesten ingen av dem funker med nåværende version av firefox. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå