Aalton Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 ahh.. burde vel ha tenkt meg det... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 som OBServer sier, det er scrolleknappen. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Hvilken 3 museknapp? Typisk musehjulet/scrollhjulet, eller hva du velger å kalle det. Et trykk på det fungerer ihvertfall fint for meg for å lukke en tab. Har dessverre ingen 3 museknapp på laptopen min, noe det er ganske få som har regner jeg med... Uansett så synes jeg det er lettere å dobbeltklikke enn å trykke på scrolleknappen, men det er jo en smaksak Endret 19. oktober 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har lyst å skifte over til firefox, men hvordan avinstallere Explorer? trenger ikke avinstallere IE Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 det er en fordel og ha IE inne... selv om man kanskje ikke tenker over det når man har FF inne.. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) tenkte jeg skulle dele litt flere StockTicker Viser aksjekurser i statusbar. På de aksjene du selv vil den skal vise. CuteMenus Lager ikoner i alle menyer, ser bra ut WeatherFox Viser været, og værmelding Linkification Lar deg åpne web adresser som ikke er linker FoxyTunes Lar deg kontrollere "alle" medieavspillere fra statusbar. TripleSelect Ved å trykke tre ganger på en tekst vil hele avsnittet merkes, ikke bare linjen som er standard. ImageZOOM zoom bilder med høyreklikk Endret 21. oktober 2004 av mbskywalker Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Svært mange bra mbskywalker! Bare en liten ting, siden jeg har litt å gjøre så hadde det vært veldig fint (ved tips om nye extensions) hvis dere hadde giddet å skrevet det på måten som mbskywalker gjør, og når dere er ferdig så legg til [code] foran teksten, og [/code] etter teksten Da vil dette: Paste and Go Lets you paste an URL from the clipboard and directly load it. bli til dette: [URL=https://update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=65&vid=803]Paste and Go[/URL] Lets you paste an URL from the clipboard and directly load it. Da blir det litt lettere for meg å redigere inn det i mitt første innlegg... Endret 22. oktober 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvordan får jeg lik stausbar på FF som mozilla? lastet ned mozila og prøvde deg og syntst faktisk at det var genialt men den stausbaren der.... Schmelck hake sett deg på Msn i det siste Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Den extensionen jeg bruker mest er easyGestures. [URL=http://easygestures.mozdev.org/]easyGestures[/URL]. This is a popup pie menu through which you can perform actions by doing short and fast mouse gestures. It saves you from reaching toolbars, menus and keyboard thus allowing tireless and smooth surfing without needing to memorize gestures. All behavior and actions are customizable. På den gamle Logitechmusa mi fulgte der med et program som het WebWheel, som fikk opp en "kakemeny" når jeg trykket inn rullehjulet (tredje knapp). Denne extensionen gir litt den samme funksjonen og litt til. En av tilleggsfunksjonene jeg liker godt: Når linker blir åpnet i nye tab-er ved å trykke inn rullehjulet, blir linkene som er besøkt markert med en liten rød prikk. Edit: Fiksa link, retta språkblemmer, og la inn . Endret 28. oktober 2004 av Pearwood Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Sånn da var den lagt inn, takk for at du pastet det i code Pearwood :-) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 merkelig at adblock er nevnt, men ikke Flashblock! (deilig plugin ) ellers bruker jeg: adblock tab prefs foxytunes ieview (for de sidene som ikke vises korrekt i firefox) paste and go (genialt) og sist, men ikke minst den essensielle "search button" fra gode gamle mozilla suite!! mest oppdatert og omfattende side jeg vet om pr idag: http://www.extensionsmirror.nl/index.php?act=idx Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Etter jeg har lagt inn en del plugins så har plutselig funksjonen til "scrolle-knappen" blitt endret. Før, når jeg trykket på en link med den knappen, ble linken åpnet i bakgrunnen som en tab. Nå blir den ikke åpnet i bakgrunnen. Hvordan kan jeg forandre på dette? Finnes det en plugin som gjør at man kan bruke media player i Firefox? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Etter jeg har lagt inn en del plugins så har plutselig funksjonen til "scrolle-knappen" blitt endret. Før, når jeg trykket på en link med den knappen, ble linken åpnet i bakgrunnen som en tab. Nå blir den ikke åpnet i bakgrunnen. Hvordan kan jeg forandre på dette? Finnes det en plugin som gjør at man kan bruke media player i Firefox? Hmm...skulle ikke være nødvendig med en plugin for å få windows mediaplayer til å virke i firefox. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hmm, hvis det stemmer burde det jo fungere hos meg, noe det altså ikke gjør. Så media player fungerer i din Firefox uten at du har gjort noe? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 funker her også, men har installert mediaplayer classic med mediaplayer pluginquicktime og realplayer for firefox http://sourceforge.net/project/showfiles.p...ackage_id=84358 Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Filen jeg lastet ned fra den siden er jo ikke et installeringsprogram. Hvis det skal være sånn, hva skal jeg da gjøre med filen jeg lastet ned? Og har den quicktime og realplayer plugin allerede installert? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 gjør om navnet til *ettellerannet*.xpi og dra det over i firefox (bare åpne firefox og dra til vinduet) Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 nice skal teste ut disse download extensionene, siden jeg ofte har problemer med akuratt det legger dem seg i kø? altså tingene jeg laster fra en side. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 gjør om navnet til *ettellerannet*.xpi og dra det over i firefox (bare åpne firefox og dra til vinduet) Hmm, jeg skjønte ikke helt det. Jeg har gjort om navnet til "mplayerc.xpi", men dra den over i vinduet? Det eneste som skjer da er at den spørr om hvor jeg vil lagre filen.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 beklager miCro!!! gav deg feil link :/ her er installasjonesfiler: http://fileforum.betanews.com/detail/1049831315/1 (husk at du må bla deg fram til firefox root mappa når du installerer plugins under denne installasjonen, tror at det står opera som default) hvis du også trenger real alternative: http://fileforum.betanews.com/detail/1054136293/1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå