whom Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Er veldig fornøyd med Firefox, bortsett fra en ting da.. Får ikke til å spille av web radio med Firefox. Noen som har samme problem eller vet hva som kan være problemet? har samme problemet ja... Noen extension for det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 HTML Validator - legger til W3C validation til view source code funksjonen i Firefox.. meget nyttig for å sjekke sider for compliance errors... Lenke til kommentar
defzx Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Flott tråd! Enig! Firefox Roxs! Lenke til kommentar
defzx Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Finnes det en plugin som gjør at jeg kan laste ned mer en 2 filer fra samme side? Lenke til kommentar
Empty Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Finnes det en extension/option som gjør at jeg kan få samme sidebar som på Opera ? Med transfer, history osv også slik at jeg bare kan trykke på F4 så kommer sidebaren frem... Også når jeg har downloads på sidebaren, er det mulig å få frem informasjon om hvor fort det går, hvor mye jeg har lasta ned og hvor lang tid det er igjen, ikke bare hvor mange % jeg har lasta ned.. ? Endret 9. oktober 2004 av Empty Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 'Singel window' er feilstavet, og linken er feil. Rett link er https://update.mozilla.org/extensions/morei...p?id=50&vid=673 I Firefox v1.0 Preview Release er i allefall funksjonaliteten til LastTab allerede innebygd. Men forøvrig meget bra tråd. Single Window gjør livet mitt sååå mye lettere! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Finnes vel ikke en extension som får Opera layout vell? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hvordan er opera layout da? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Sånn, nå skal de nyeste tilskuddene være lagt til, og (en av de sikkert mange) skriveleifen(e) er fikset! EDIT: leif, hehe Endret 10. oktober 2004 av schmelck Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hvordan er opera layout da? Slik Opera ser ut mener jeg.. med alle controlpanelene osv osv osv.. allurat som opera ser ut Lenke til kommentar
Empty Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Paste and Go Lets you paste an URL from the clipboard and directly load it. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) ååå.. nå ble firefox bare enda bedre edit: glem det , jeg fant ut. Endret 10. oktober 2004 av geedoo Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Halla!! har et problem med FF jeg får sjeldent brukt left klick funksjonen som alle browsere har!!! slik at man får oppe en meny med masse valg!! og plugins er det ikke mange av!!! har manglende plugin for og høre på web radi osv.... har også te k over en ting som irritere meg noe jævelig! når jeg trykker på en link så kommer det altid opp en ny browser! så jeg kunne tenke meg at denne funksjonen blir fjernet og opner en ny tab i stedet er det noen plugin som fikser dette!?!?!? her er et bilde av hva jeg mener med left klick! PS.Schmelck: ikke prøv og nevn bukkake ass! testet ut det og du vet hva som skjedde! (dust) hehe... Endret 14. oktober 2004 av Omy Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Man trenger ikke "Close tab on double click", Trykker man med 3 museknappen lokkes tabben. (kansje det bare gjelder med All-in-one gestures(?)) Og vis man trykker på linker med 3 museknappen vil linken åpnes i ny tab. noen ganger kan det være praktisk å åpne linker i nye vinduer også, så den allt i ett vindu greiene er egentlig ikke nødvendig. Så til mine extensions som ikke er nevnt: Allow right clicks Lar deg bruke høyreklikk på sider som egenlig ikke tillater det Mozilla Calendar Meget bra kalender som åpnes via tools. (At uken starter på søndager kan forandres på Preferences -> views) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 at det ikke er plugins til alt er jo helt naturlig IE har riktignok Flash plugin installert fra MS, men det er da vitterlig bare å laste ned og installere rette plugins.. det med right click har ikke jeg problemer med iallefall og for å få "alt" i samme vindu i tabs, bruker du "tabbrowser prefrences" extentionen... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Man trenger ikke "Close tab on double click", Trykker man med 3 museknappen lokkes tabben. (kansje det bare gjelder med All-in-one gestures(?)) Og vis man trykker på linker med 3 museknappen vil linken åpnes i ny tab. noen ganger kan det være praktisk å åpne linker i nye vinduer også, så den allt i ett vindu greiene er egentlig ikke nødvendig. Hvilken 3 museknapp? Nå har jeg endelig fått redigert inn de nye flotte bidragene! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvilken 3 museknapp? dette lurer jeg på også.... Det er bra.. jeg har lastet ned alle extesionsene som har blitt ramset opp her... skjønner ikke helt åssen den tillegs funksjonen som fyller ut forms for deg virker Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Hvilken 3 museknapp? Typisk musehjulet/scrollhjulet, eller hva du velger å kalle det. Et trykk på det fungerer ihvertfall fint for meg for å lukke en tab. Endret 19. oktober 2004 av OBServer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå