Gå til innhold

Gode Firefox extensions!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det en extension/option som gjør at jeg kan få samme sidebar som på Opera ?

Med transfer, history osv også slik at jeg bare kan trykke på F4 så kommer sidebaren frem...

Også når jeg har downloads på sidebaren, er det mulig å få frem informasjon om hvor fort det går, hvor mye jeg har lasta ned og hvor lang tid det er igjen, ikke bare hvor mange % jeg har lasta ned.. ?

Endret av Empty
Lenke til kommentar

Halla!!

har et problem med FF jeg får sjeldent brukt left klick funksjonen som alle browsere har!!! slik at man får oppe en meny med masse valg!!

og plugins er det ikke mange av!!! har manglende plugin for og høre på web radi osv....

har også te k over en ting som irritere meg noe jævelig! når jeg trykker på en link så kommer det altid opp en ny browser! så jeg kunne tenke meg at denne funksjonen blir fjernet og opner en ny tab i stedet er det noen plugin som fikser dette!?!?!?

her er et bilde av hva jeg mener med left klick!

PS.Schmelck: ikke prøv og nevn bukkake ass! testet ut det og du vet hva som skjedde! (dust) hehe...

post-26-1097791491_thumb.jpg

Endret av Omy
Lenke til kommentar

Man trenger ikke "Close tab on double click", Trykker man med 3 museknappen lokkes tabben. (kansje det bare gjelder med All-in-one gestures(?))

Og vis man trykker på linker med 3 museknappen vil linken åpnes i ny tab. noen ganger kan det være praktisk å åpne linker i nye vinduer også, så den allt i ett vindu greiene er egentlig ikke nødvendig.

Så til mine extensions som ikke er nevnt:

Allow right clicks

Lar deg bruke høyreklikk på sider som egenlig ikke tillater det

Mozilla Calendar

Meget bra kalender som åpnes via tools. (At uken starter på søndager kan forandres på Preferences -> views)

Lenke til kommentar

at det ikke er plugins til alt er jo helt naturlig

IE har riktignok Flash plugin installert fra MS, men det er da vitterlig bare å laste ned og installere rette plugins..

det med right click har ikke jeg problemer med iallefall

og for å få "alt" i samme vindu i tabs, bruker du "tabbrowser prefrences" extentionen...

Lenke til kommentar
Man trenger ikke "Close tab on double click", Trykker man med 3 museknappen lokkes tabben. (kansje det bare gjelder med All-in-one gestures(?))

Og vis man trykker på linker med 3 museknappen vil linken åpnes i ny tab. noen ganger kan det være praktisk å åpne linker i nye vinduer også, så den allt i ett vindu greiene er egentlig ikke nødvendig.

Hvilken 3 museknapp?

Nå har jeg endelig fått redigert inn de nye flotte bidragene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...