zerokiller Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Fins det en extension som kan laste ned innslag fra web-tv? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 finns det noe som gjør at man kan slette hele historien og beholde men samtidig beholde viktige addreser? Lenke til kommentar
KiLLerZ Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Rart at firebug ikke er nevnt her. Den er jo kjekk å ha for folk som holder på med hjemmesider. http://getfirebug.com/ Firebug integrates with Firefox to put a wealth of web development tools at your fingertips while you browse. You can edit, debug, and monitor CSS, HTML, and JavaScript live in any web page. Lenke til kommentar
Klaga Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg har ikke lest alle sidene men, No-script anbefales om du er litt paranoid :!: Lenke til kommentar
ssf Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Klarer meg ikke uten DownThemAll!, download statusbar, foxmarks, flashblock, adblock og menu editor Hva de forskjellige gjør ligger vel i navnene;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Husker jeg hadde en addon til FX som gjorde at jeg kunne endre utseende på websider som Facebook og Google. Noen som vet hvilken jeg snakker om? Har nemlig glemt navnet.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Var den add-onen spesifikt for disse sidene? Eller var den mer generell slik at du kunne endre HTML og CSS? I sistnevnte tilfellet kan du jo teste Firebug. Edit: Kan det være Greasemonkey du tenker på? Endret 23. april 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det var ferdige templates som man kunne laste ned fra en side. Blå og hvit forøvrig. Man kunne få svart bakgrunn på Google for eksempel, vet det er mulig uten dette programmet men det var så mange andre sider som også var støttet. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Tror det er Stylish du snakker om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Stemmer nok det ja.. Takk skal du ha!.. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 FireGestures Mulig det finnes et annet alternativ enn dette til kommandoer i FF med musa, men jeg kom altså over denne ved en tilfeldighet. Har installert den på pc'n på jobb, og skulle prøve å ikke legge den inn hjemme bare for å se hvor avhengig jeg kunne bli. Ja, det holdt ca en dag Dette er et program som blir med meg fast fra nå av i FF. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Mange linker funker ikke. We're sorry, but we can't find what you're looking for. Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har kanskje noe med at tråden er flere år gammel? Lenke til kommentar
Bengorat Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Mange linker funker ikke. We're sorry, but we can't find what you're looking for. Men de fleste (i allefall de jeg har prøvd) finnes enda, bare søk etter dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå