Legion Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ingen som har hørt om en extension som er så og si lik et slik gul post-it lapp? Skal visstnok være en "huskelapp-funksjon" mener jeg å ha lest et eller annet sted, kommer bare ikke på hvor... quicknote http://www.extensionsmirror.nl/index.php?s...75&hl=quicknote Lenke til kommentar
aavar Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Når man taster inn en adresse i FF så åpner den adressen i en ny tab. Er det mulig å skifte på dette? sånn at den bare åpner i den taben man har oppe? MVH Aavar Magnus Stava Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Extensions jeg bruker og som ikke alt er nevnt er følgende: All-In-One Sidebar: Gid deg likt utseende som i opera på bookmerker, nedlastninger og alt annet som kommer i sidepanelet. FEBE: Lar deg enkelt ta backup av alle dine extensions. Filene blir lagret som xpi filer igjen, så er utrolig enkelt å legge de inn på ny maskin eller ta vare på de om en skal formatere. Tillegget kan også ta backup av bookmerker, prifiler +++ Foxmarks Bookmark Synchronizer: Synkroniserer alle dine favoriter mot en server slik at en enkelt kan ha de samme favorittene på flere maskiner. ViewMyCurrency: Gjør om alle type valuta til norske kroner. Kjempe bra om en feks skal handle på play.com eller andre sider, så får en oppgitt beløpet i norske kroner i tillegg til hva som står på siden. wmlbrowser: Lar deg surfe på wap sider med firefox Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Er de bare hos meg linkene på den første posten ikke fungerer? I så fall. Hvorfor? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Fungerer ikke her heller. Et tips kan vel være å søke ett addons'ene her: https://addons.mozilla.org/firefox/ Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Finnes det noen måte å få FF til å bruke museknappene til å bla frem og tilbake med, slik som Opera har som default? høyre+venstre for bakover, venstre+høyre for forover. Har mus med sideknapper, men gamlemåten ligger "hardkodet" i meg. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 er det noen som vet om en extension som viser klokka? det skal være enkelt og jeg må kunne flytte den rundt som jeg vil! trenger bare klokke og kanskje dato, men ikke noe mer avanserte greier. noen som vet? Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Finnes det noen måte å få FF til å bruke museknappene til å bla frem og tilbake med, slik som Opera har som default? høyre+venstre for bakover, venstre+høyre for forover. Har mus med sideknapper, men gamlemåten ligger "hardkodet" i meg. 7556583[/snapback] Er det kanskje dette du tenker på? http://optimoz.mozdev.org/gestures/ Edit: Legger ved to til du kan se på... https://addons.mozilla.org/firefox/39/ https://addons.mozilla.org/firefox/12/ Endret 27. desember 2006 av HHoward Lenke til kommentar
johome Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg foreslår at tråden blir avsluttet da den stort sett har gått ut på dato. Hvis man starter på side 1 og utover, så vil man oppdage at mange av utvidelsene ikke finnes mere . Og mange av er basert på Firefox 1.0 (1.5). Foreslår at trådstarter eller noen andre Starter en ny tråd som baserer seg på Firefox 2.0 Lenke til kommentar
............... Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Jeg foreslår at tråden blir avsluttet da den stort sett har gått ut på dato. Hvis man starter på side 1 og utover, så vil man oppdage at mange av utvidelsene ikke finnes mere . Og mange av er basert på Firefox 1.0 (1.5). Foreslår at trådstarter eller noen andre Starter en ny tråd som baserer seg på Firefox 2.0 7731086[/snapback] kan ikke du gjøre dette da? EDIT: uans er rapporter knappen der for å brukes Endret 15. januar 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Er det noen som vet om et "URL-alias-plugin"? Jeg vil veldig gjerne gi f.eks en.wikipedia.org/wiki/%parameter% aliasen wiki %parameter%. På denne måten kan jeg skrive f.eks wiki norway som automatisk tar meg til adressen en.wikipedia.org/wiki/Norway. Det samme kan gjøres med google, etc., f.eks google b&w dm601 som går rett til googles resultatside for søk etter b&w dm601. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Bruker søkefeltet til det. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 er det noen som vet om en extension som viser klokka?det skal være enkelt og jeg må kunne flytte den rundt som jeg vil! trenger bare klokke og kanskje dato, men ikke noe mer avanserte greier. noen som vet? 7581035[/snapback] er det noen som har forslag? trenger også en extension som gir meg muligheten til å høyreklikke og skjule et bilde. bare skjule ett bilde av gangen på sida, ikke noe forhåndsinnstilt greie. takker for gode forslag! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) For å skjule eit bilete kan du prøve ein av desse: https://addons.mozilla.org/firefox/79/ https://addons.mozilla.org/firefox/80/ edit: Ein nyare versjon med litt fleire features https://addons.mozilla.org/firefox/951/ Endret 3. februar 2007 av ttt Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) tusen takk! den nuke anything (første linken) funka perfekt, tipper nr 2 og 3 gjør det og, men gidder ikke prøve den engang... edit: ttt du veit ikke om en sånn klokke som jeg tenkte på? den skal kunne flyttes på statuslinja og sånn, forslag? Endret 3. februar 2007 av hernil Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 nytt spørsmål: i denne tråden kom jeg over FEBE ganske genialt, men jeg prøvde å backe opp hele profilen og legge den på en ny firefox på en annen maskin, men det gikk ikke å legge den inn, fikk bare opp at jeg ikke kunne legge den inn over default profilen. problemet er at jeg ikke fikk valget om å lage en ny profil, sant å si vet jeg ikke hvordan jeg lager en ny profil i firefox. er det noen som bruker denne add-on'en eller som finner svaret mens de bruker den? takker for tips. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Tab Effect gir deg en fancy effekt når du bytter tab/fane. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 nytt spørsmål:i denne tråden kom jeg over FEBE ganske genialt, men jeg prøvde å backe opp hele profilen og legge den på en ny firefox på en annen maskin, men det gikk ikke å legge den inn, fikk bare opp at jeg ikke kunne legge den inn over default profilen. problemet er at jeg ikke fikk valget om å lage en ny profil, sant å si vet jeg ikke hvordan jeg lager en ny profil i firefox. er det noen som bruker denne add-on'en eller som finner svaret mens de bruker den? takker for tips. 8375475[/snapback] Litt sent perhaps men hvis den featuren gjør det den lover så har du nettopp berget dagen min! ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Sort Bookmarks This extension sorts your bookmarks alphabetically. 2915890[/snapback] vil ha sort alphabetically men virker kun med ff 0.8 til 0.9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 2 extensions jeg ikke klarer meg uten Super DragandGo -Bare å dra en link, og den åpnes i ny tab (en enklere mousegesture) Canonical URL -gjør at du kan f.eks. skrive vg og trykke shift+enter....og www.vg.no bli automatisk satt inn...Uvurderlig! 3182556[/snapback] visst du skriver "vg" og så trykker ctrl-enter, kommer www."VG".no www. og .no med Shift-enter kommer www."vg".net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå