KennethJS Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Unnskyld at jeg lager en ny tråd, men jeg vil forklare problemet på nytt. Kanskje det hjelper. Blir litt desperat. Jeg har en DI 713P router (D-link). Av en eller annen grunn klarer jeg ikke komme ordentlig inn på routeren lenger. Når ejg skirver inn ipadressen dens, kommer det opp et vindu hvor det står "upgrade not complete" ( akkurat so mjeg har startet en upgrade..) Dermed får jeg ikke gjort noen ting. Før jeg gjør noe som helst vil jeg gjerne forhøre meg om hva dere mener? Hjelper det f.eks bare å restarte routeren ( eller vil det gjøee vondt verre?) Må jeg koble opp laptopen til routeren å upgrade formware ( noe jeg gjerne helst vil slippe..) Håper jeg hører fra dere snart. Takk Kenneth Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 legger denne opp gijen i et siste desperat forsøk... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Du kan jo prøve denne: http://support.dlink.com/faq/view.asp?prod...+crash+recovery Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Vil nok ikke gjøre vondt verre å restarte routeren. Setter en knapp på at det vil hjelpe... Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 det hjalp verken å resette routeren eller å restarte den .. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Du får prøve å ringe D-Link support: 231 62 804 Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Før jeg gjør noe som helst vil jeg gjerne forhøre meg om hva dere mener?Hjelper det f.eks bare å restarte routeren ( eller vil det gjøee vondt verre?) Må jeg koble opp laptopen til routeren å upgrade formware ( noe jeg gjerne helst vil slippe..) Nå kjenner ikke jeg den aktuelle routeren, men sånn generelt vil jeg tro at det er en god idé å "kabel-kople" seg opp mot routeren når man skal oppgradere firmwaren. (Vet ikke om det i det hele tatt går an på alle routeren) Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Snakket med de. Av en elelr annen grunn har WLAN lampen sluttet å lyse. Det er veldig negativt. Heldigvis hadde jeg en annen router liggende. Er redd den har blitt defekt eller noe. Noen som kan hjelpe.? Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Var det mulig å komme inn på den? Hvis du kommer inn så kan du oppdatere med ny firmware....?? Kent Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 kommer ikke inn, fordi den ikke sender ut signaler...(WLAN) Maskinen klarer ikke finne den.. Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 hvordan kobler jeg meg direkte på routeren???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå