Jan Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 På randen til å bli 17. Drikker som regel brus 2 liter i uken. 1 hull, 2 begining som jeg fikk fjerna med litt tanntråd og intensiv pussing. Det er fargen som er irriterende. Bor er bare kos i forholdt til et gyllendt smil. Lenke til kommentar
gjermundnes Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Er 18 år , har et hull som er fylt med plastikkfylling. På randen til og få et til. Ellers har jeg noen tenner med dentister grad 1. Grad 3 betyr borrings. LIkte bedre og gå til tannlegen da de ikke hadde disse gradene... Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 20 år aldri hatt hull drikker ca 1 liter cola om dagen. sjuke unge Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 21, uten hull. Mye kommer ganske enkelt ann på om du har sterke tenner til å begynne med. Jeg er så heldig at jeg har det. Drikker en brukbar mengde cola og annet sukkervann, og hiver i meg en god dose godis, men så lenge man pusser tenna regelmessig om morgen og kveld, kanskje til og med etter middag, så slipper man unna med mye snusk. Fluortabletter hjelper også. Dette høres kanskje litt tannlege-aktig ut, noe som i grunn ikke er så rart, med tanke på at min far er netopp tannlege. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 folk er helt opphengt i tannskaden ved å drikke cola.. Noe annet som faktisk er mer viktig er resten av kroppens skade ved mye inntak av cola.. For det første er det masse sukker i cola, noe som kan føre til diabetes ved for store inntak over lengre tid.. Tenna er viktig det også, men jeg tenker med på helsa jeg.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Men så begynte jeg å snuse i 6.klasse Seriøst? OnT : Er 15 og har 4 hull nå ¨ Drikker vel 0.5L brus hver dag sånn ca, pusser tennene 2 ganger om dagen Jo, det er nok sant. Var på den tiden da vi ba på våre knær foran 18-åringer om de kunne kjøpe snus til oss. De skulle få penger og litt snus for det Har enda ikke sluttet med den uvanen Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hahahahah, feteste trådtittel EVER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå