arna Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kommer i oppstarten, utrolig irriterende å ikke vite dens funksjon .. Noen som vet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Utility til nettverkskortet. http://support.intel.com/support/network/a...gent/manual.htm Lenke til kommentar
arna Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 The Intel Boot Agent is a software product that allows your networked client computer to boot using a program code image supplied by a remote server. PC vendors can implement the Intel Boot Agent to accommodate various environments and protocols. Hvis jeg ikke bruker remote server, scsi disk, er det den nødvendig? Eventuelt hvordan fjerner jeg den ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Du har sikkert ikke bruk for den. Har du sett etter i Control Panel - Add/Remove Programs om du kan fjerne den der? Tipper at dette er et program som ligger på CD'en som følger med hovedkortet, og at du velger selv om du vil installere den? Lenke til kommentar
tøs Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det er vell feks til RIS (Fjern installasjonav os), og andre ting maskine kan boote på nettverket med. Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 På de "gamle" Compaq laptopene våre, kan man disable det i biosen. Lenke til kommentar
arna Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Jeg har sett etter i BIos og der kan jeg ikke disable den(om den ikke har et super fancy navn da) Det fulgte ikke med drivere eller informasjon om det på manualer. Men jeg tror ikke jeg har sett den nå før jeg installerte SP 2 da, om det kan ha noen betydning ? Edit; Den går vel ikke under 'Boot other device' i bios? Har den på enable Endret 8. oktober 2004 av arna Lenke til kommentar
arna Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Fant det ut tilslutt, BLÆH Det var 'LAN Boot Rom' som skal stå på Disabled! Tenke seg til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå