Hagforce Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei folkens! Ser at mange har nyhets deler på sidene sine. Det kan være at de oppdaterer ting som skjer fra dag til dag, bedrifter som skriver at de har fått inn det og det på lager, rapporter fra lan osv. Regner med at de ikke oppdaterer siden hele tiden manuelt, men at det er et script som legger til etter hvert som de legger inn, og at de gamleste innleggene går inn i en arkivside automatisk. Hvordan er det egentlig dette fungerer? Skrives det inn i en html fil dere laster opp til siden, er det en slags web redigerings funksjon direkte i nettleser, text fil? Trenger virkelig en innføring i dette Jeg er ikke god på programmering, så jeg regner med at det er uaktuelt å programmere selv?. Er det noen slike script som er lette å iplementere på en eksisterende side? Tengte bare å ha en nyhets del på høre siden (en kolonne på 100-200px eller noe sånt). Er en stooor fordel dersom scriptet er gratis Takker for alle gode tips Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Cutenews er populært Finner det på www.cutephp.com tror jeg Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Cutenews er populært Finner det på www.cutephp.com tror jeg Bare for å få det enda bedre kan du også bruke AJ-Fork, som jeg personlig liker bedre. http://www.appelsinjuice.org/kategori/ajfork/ PS: Det er Cutenews det også, bare en litt annen versjon av cutenews Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Takker og bukker for gode tips :!: Var jo faktisk mere ukompelisert enn jeg hadde fryktet! Kan jo nesten bruke disse programmene til forum også Eller finnes det noe som er bedre for det formålet. Dette forumet er jo veeeeeeldig fint da, men regner med at det ikke er freeware. Takker igjen for god hjelp! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Dette forumet her kan du få gratis jo http://www.invisionboard.com/download/ Eller så finnes det jo phpBB; http://www.phpbb.com Kan komme med flere, men nå må jeg til butikken PS: De forumene over bruker MySQL databaser Edit: Også finnes det vBulletin http://www.vbulletin.com/download.php Endret 9. oktober 2004 av Stish Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hvis du vil ha publiseringssystemer med ennå større fleksibilitet, ta en titt på disse: WordPress Textpattern <--- Movable Type Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 YaBB og vBulletin er forumscript jeg anbefaler på det sterkeste! YaBB er skrevet i Perl, og vBulletin i php/mysql.. vBulletin er forøvrig ikke gratis da, men søker du litt på google finner du nok en gratis-versjon IPB (Invision Power Board) er jo også ganske bra.. Bruker det selv! Lenke til kommentar
beskyddaren Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hva er egentlig din definisjon av fleksibilitet, SirIce? Et cms som tar total kontroll over siten din? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har nettopp fått innstalert AJ-Fork, men klarer ikke få lagt det inn på selve siden, om noen skjønner. Har prøvd mye, men ikke no som funker. Noen som kan gi meg en fin og grei forklaring? Gjerne på MSN eller no, gjøre det litt lettere synes jeg Lenke til kommentar
beskyddaren Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Du kan jo alltids starte med å lese readme.htm ? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Du kan jo alltids starte med å lese readme.htm ? Det har jeg gjort. Får det fortsatt ikke til Endret 8. desember 2004 av kaiern Lenke til kommentar
beskyddaren Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hva er problemet? Feilmeldinger osv? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Fikk det til nå, det som manglet var å være skikkelig våken sånn at man ser hva man driver med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå