khaave Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei! Sjekk den siden http://no.nomatica.com/ mye gode priser på mobiltelefon (+ andre ting oxo), mitt spml er om noe har opplevd kjøpt nomatica? Tenkte f.eks. må man betaler tollavgift hvis jeg kjøpe mobiltelefon derfra? Takk forhånd! mvh Knut Lenke til kommentar
P.Gee Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Prisene er uten norsk moms på 24% Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 En betaler da ikke moms på ting man jøper i utlandet? Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 er noe piss det der! At den sida i det hele tatt kommer opp på prisguiden. For det er som en sa, det er priser uten moms. Men sjappa er ikke utelands tror jeg, er sånn skandinavisk opplegg, sikkert med en person i hvert land. Men uansett så blir det jo eventuelt toll på det greiene. Men du kan legge til 24% på de prisene der. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det stemmer ikke. Prisene i prisguiden er oppgitt inklusive moms. Når man besøker hjemmesidene til Nomatica må man derimot huske på å legge til 24% på prisen, da man her oppgir prisene uten moms. Man bør ellers huske at det koster en del å frakte varene, og typisk fraktsum når jeg har undersøkt nettstedet har ligget på 2-300 kr for telefoner. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 hvor lang tid tar det før telefonen, pdaen osv kommer etter at du har bestillt Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det stemmer ikke. Prisene i prisguiden er oppgitt inklusive moms. Når man besøker hjemmesidene til Nomatica må man derimot huske på å legge til 24% på prisen, da man her oppgir prisene uten moms. Man bør ellers huske at det koster en del å frakte varene, og typisk fraktsum når jeg har undersøkt nettstedet har ligget på 2-300 kr for telefoner. DET ER FEIL!! For en uke siden sjekket jeg prisguiden. V600 stod oppført med 1860,- fra Nomatica. Gikk inn og der stod den med 1860,- PLUSS 24 % Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det kan jeg ikke svare for, da telefonen står oppført med rett pris nå: https://prisguiden.no/produkt/16995 Dersom man oppdager feil i prisguiden setter vi meget høy pris på om vi får beskjed om dette, slik at vi kan gå inn og korrigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå