Jan Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Prisen er jo ca 25 kr. Kjøper man noe med fin innpakking ganger vi dette med 10. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hallo da. Hvor mange av de nevnte inneholder alkohol? Det irriterer huden, man kan få teite rød greier i armhulen. Nok av folk som har gått den tabben, inkludert meg selv. CK Escape'n min er alkoholfri Lenke til kommentar
scoot Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ehhh, Jean Paul Gaultier synes jeg lukter godt, men det er vel en del som bruker den. YEaH! .. den eier Lenke til kommentar
chil Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hmm altså vi gutta kommer med tips, å ei jente kommer hvem hører du på? vil du at vi eller ho skal syns du lukter godt ? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Jean Paul Gaultier. Deodoranten kosta kunn 175kr og sprayen er sikkert ikkje dyrare. Endret 12. oktober 2004 av zefler Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Alt av armani. Selv er jeg godt fornøyd med min "Acqua di GIO, Giorgioa Armani" Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hugo Boss - Boss (den grå).. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 "WET DOG" fra Furs'R'us Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Polo Sport (samme som bilen min ) der er vell værd å bruke litt penger...min deo har vart utrolig lenge..(ville sikkert brennt gjennom 3-4-5 stikker med "billig" deo på samme tida...og Polo stikka "is still going strong"...). Samt at det tydeligvis er bedre lukt av dem også.. mer effektive, mindre misfarging av klær o.s..v.. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Dior Farenheit er meget bra. Godlukt for MENN Det fins også en versjon som heter Farenheit Summer, som har litt lettere duft. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 bruker lacoste(rød). den er fin.... Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har funnet ut at Adidas sin svarte deo roll on funker fint for meg. Med spray stinker det bare gammel gymsvette etter to timer med null aktivitet (or less). Lukter helt ok og! rimelig pris: 40-50kr, og er liten og kompakt... øøh... og du får carmen electra med på kjøpet. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Nå er det en stund siden jeg mekket opp denne tråden, og har klart å glemme å svare.. hehe! Men, Jeg kjøpte meg en MeXX tror jeg den het, og syns den luktet godt! Prisen var ikke så gale heller, 99,- Luktet på en Puma greie og, og den luktey ganske godt! Kanskje den som Parfyme? Lenke til kommentar
icer Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ehhh, Jean Paul Gaultier synes jeg lukter godt, men det er vel en del som bruker den. Den er drit god, jeg hadde Jean Paul Cool eller Cooler den lukta ganske likt og er en hit hos jentene ihvertfall i mitt tilfelle Lenke til kommentar
Flames Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Sterilan som roll-on og den nye Armani-duften som parfyme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå