darkness| Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Enten en parfymefri deo sammen med en god "parfyme", ellers så er polosport nammelig Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Men hva synes du om CK Escape?!?!? (Er også intresart i dine meninger om Davidoff Cool Water) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg vet ikke hva jeg synes om CK Escape (men den er sikkert god): Davidoff Cool Water er NAM!! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 kanskje man skal skaffe seg Davidoff Cool Water også da Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 CK har vertfall noen gode som jeg vet. Men, ellers noen forslag? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Jeg bruker noe som heter i nærheten av Edit: L'EAU D'ISSEY POUR HOMME. Den herjer Endret 8. oktober 2004 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvorfor ikke bruke Nivea (antiperspirant) for men? Billig(ca.25-30kr) og den fungerer Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvorfor ikke bruke Nivea (antiperspirant) for men? Billig(ca.25-30kr) og den fungerer Ja den er konge Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Jaja, men de lukter jo piss.. hehe, selvom det står at de ikke luker, så gjør de det! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 ellers så er polosport nammelig Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg vet ikke hva jeg synes om CK Escape (men den er sikkert god): Davidoff Cool Water er NAM!! Lenke til kommentar
ratata Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Eg vil og anbefale Brut 33... knakande god... aftershave tho. Men den luktar mann!! Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Eg vil og anbefale Brut 33... knakande god... aftershave tho. Men den luktar mann!! I second that! Med brut i hus skal det ikkje vera sut og få mus Lenke til kommentar
morfin Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Emporio armani he, knallbra godlukt. Eventuelt CK be som er like godluktende. Eller Polo sport som også er ganske digg. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hmm.. Selv har jeg CK Escape, CK Crave, CK Contradiction, Davidoff Cool Water og Hugo Boss Dark Blue i skapet for øyeblikket. Er veldig gode dufter alle sammen egentlig. Contradiction er kanskje en litt mer "voksen" duft og kanskje den tyngste, mens Crave, Cool Water og Dark Blue er mer ungdommelige. Escape lukter også veldig godt, kanskje aller best etter min personlige smak. De jeg nevnte nå er med andre ord gode dufter som ikke er så sterke og tunge. Uansett så funker det meste ved diskret bruk Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) CK- One Tommy H er rasist, og bruker barne arbeidere til å lage klærne sine... Endret 9. oktober 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hugo Boss - Boss (den grå).. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hallo da. Hvor mange av de nevnte inneholder alkohol? Det irriterer huden, man kan få teite rød greier i armhulen. Nok av folk som har gått den tabben, inkludert meg selv. Den beste er jo Nivea eller Dove. De irriterer ikke, lukter friskt og er nøytral. Ta heller en fin aftershave eller spray på deg noe. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Den beste er jo Nivea eller Dove. De irriterer ikke, lukter friskt og er nøytral. Ta heller en fin aftershave eller spray på deg noe. Så enig så enig. At de lukter piss er bare tull og tøys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå