Chosiso Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Som dere sikkert vet, så pleier menn å bruke Deodorant, og spørsmålet er om hvilket Deodorant jeg kan kjøpe meg? Jeg skal IKKE ha Axe, eller Addidas eller noe sånt. Før brukte jeg noe Hugo Boss greier, men er blitt litt lei denne. Noen som vet? Den bør lukte godt, liker foresten ikke noe sånne veldig søte greier og sterke som halve norge kjenner når jeg tar det på meg. Noen forslag? Edit: Pris: Helst ikke over 200 kr, har ikke så veldig mye peng for tiden! Endret 24. oktober 2004 av Chosiso Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ehhh, Jean Paul Gaultier synes jeg lukter godt, men det er vel en del som bruker den. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Kjøpte CK: Crave deostick + parfyme på flyet hjem fra syden etter varm anbefaling fra en pen flyvertinne. Det må jo være et bra valg? Endret 7. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Hmm.. Skal ta meg en tur på Senteret å ta meg en titt der. Finnes jo utrolige mangen "dufter" , men om hvilken som er god.. Har også brukt Hugo boss Dark blue.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Sterilan roll on for men som deoderant og Jean Paul som parfyme. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Den uparfymerte saken de selger på ethvert apotek. Har ikke vært borti maken til genial deodorant, jeg svetter ikke selv på treninger. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 CK be, er en utrolig bra og diskret deo - eneste jeg har brukt og kommer til å bruke på veldig lang tid Lenke til kommentar
chil Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 AXE! Bare se på reklamen!!! trekker damer som et annet h-e-l-v-e-t-e Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det er nettopp derfor "chil" kalles den største P.I.M.P-en i byen! Han drar damer gatelangs. Folk ville BETALT for å bare omgjenge seg med ham. Skjønner du, Chosiso? "Chil" har et par dusin damer rundt seg mens han skriver poster. DET sier litt. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 AXE! Bare se på reklamen!!! trekker damer som et annet h-e-l-v-e-t-e :!: Det var dagens. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 vi har en ikke-norsk person på jobben , han har en parfyme som du kan lukte gjennom murvegger , denne anbefaler jeg på det sterkeste du vil da slipp og stå i kø , alle vil rømme hus du oppholder deg i , garantert sitteplass på bussen (hvist ikke sjåføren stikker) og du vil dra muslimske damer som fluer til fluepapir Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Kan jeg få foreslå La Coste? Den er Superb Bruker den selv og er meget fornøyd. Prisen ligger på 150-200 kr regner jeg med, tviler nemlig på at den har steget siden jeg kjøpte min for et par måneder siden Lykke til med valget Håper den nye deoen får deg til å virke som en magnet på damene. PS. I think La Coste will do Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Pakistanere har en helt særegen parfyme, lite å gjøre med det. De får vel få lov til det, men det lukter/stinker lange veier... Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 vi har en ikke-norsk person på jobben , han har en parfyme som du kan lukte gjennom murvegger , denne anbefaler jeg på det sterkeste du vil da slipp og stå i kø , alle vil rømme hus du oppholder deg i , garantert sitteplass på bussen (hvist ikke sjåføren stikker) og du vil dra muslimske damer som fluer til fluepapir Oi! slik ein kunne eg tenkt meg. Fint å ha når ein står i lange køer og liknande Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Den uparfymerte saken de selger på ethvert apotek. Har ikke vært borti maken til genial deodorant, jeg svetter ikke selv på treninger. Har du navnet?? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hugo Boss Dark Blue. Ellers synes jeg faktisk Axe er bra. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har nettopp fått CK-Escape, er den noe tess Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Akkurat denne har eg og fått tak i.. Nå må damene hjelpe oss, og svare her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå