hans A Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er det neon som har Nero Express pakken. Har den selve brennerprogrammet Nero burning ROM eller er det en light versjon av programmet. Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 utfra det som jeg har sett, er det samme som vanlig nero bare med en slags wizzard-enkel utgave.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Nero Express 6 combines the performance and efficiency of Nero Burning ROM 6 with a simplified interface. It doesn't matter if you are a beginner or an expert, Nero Express will guide you through the necessary burning procedures quickly and easily. Folger ikke Nero Express med Nero 6? Saann som det staar i det avsnittet er det en del av Nero Burning ROM 6, der de har forenklet layout og gjort det enkelt for nye brukere saa vel som gamle aa brenne CD'er og DVD'er. Edit: Saa ja, den skal nok ha selve Nero Burning ROM programmet ogsaa... Endret 9. oktober 2004 av Jonnar Lenke til kommentar
zyp Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nei, såvidt jeg har forstått er Nero Express en slik enkel billigutgave som gjerne bundles med cd-brennere, slik var det i mitt fall. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har Nero 6...å der fulgte d med både express å vanlig nero... NERO express åpner seg av seg selv når jeg putter inn en cd/dvd-R plate...men vis jeg vil ha vanlige nero så lukker jeg bare express å går i start menyen å åpner vanlig nero... Lenke til kommentar
hans A Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Høres rart ut hvis man får en komplett pakke med å kjøpe Nero Express 6.0 pakken. Ser at komplett selger den for 108,- Mens det koster 60$ å kjøpe Nero 6.0 direkte fra Ahead Nero. Ser at multicom selger en annen pakke til 649,- Nero 6.0 PowerPack retail fullversjon Endret 9. oktober 2004 av hans A Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Express er billigversjonen trro jeg, men man får express med når man kjøper dullversjonen(det gjorde iallefall jeg ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå