-sealiNe- Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei! Jeg lurer på noe dere vet Sapphire TOXIC X800 PRO VIVO korte! Jeg skal kjøpe det men så er jeg usikker på om det er vivo i kortet der jeg skal kjøpe feks: her det står ikke at det er vivo men når jeg går på prisguid på HW og ser etter dette kortet så står det TOXIC X800 PRO (VIVO) men når jeg går på den linken så står det ikke at det er VIVO. Samme er det på KOMPLETT! der og har de det korte men det står ikke at det er VIVO Jeg vil ha VIVO sånn at jeg kan flashe til XT og få 16pipes! Vet noen om det virkelig går ann å få Sapphire TOXIC X800 PRO VIVO uten VIVO ? Jeg trodde ikke det jeg :S Men så har jeg ikke lyst å kjøpe feil viss jeg kjøper uten VIVO feks Da må jeg klage og bytte osv... Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 På Sapphire's hjemmesider, står det ikke noe om et Toxic kort som ikke er VIVO. Vil da anta at alle Toxic kort er VIVO kort. Men hvorfor vil du absolutt ha Toxic? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har lest noen tester av Toxic, det er ViVo, men de har hatt forskjellige resultater når det gjelder overklokking. Et sted nådde de ikke XT hastigheter engang (På VPU), mens på et annet sted overklokket den det og litt til... sådet er litt blandet følelse med det kortet. For meg nå står det mellom det og et BBA X800Pro... Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 På Sapphire's hjemmesider, står det ikke noe om et Toxic kort som ikke er VIVO. Vil da anta at alle Toxic kort er VIVO kort.Men hvorfor vil du absolutt ha Toxic? Er ikke det veldig bra da vil ha 1 for gaming? Hva ville du anbefalt? Kan ta dyre! priser!? :!: Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Hallo noen som vet dette? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hallo noen som vet dette? Hvis du skriver slik at folk faktisk forstår hva som står der så kanskje de kan hjelpe. Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er ikke det veldig bra da vil ha 1 for gaming? Hva ville du anbefalt? Kan ta dyre! priser!? :!: Norsk er for voksne .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå