Bruker-28027 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg skal nå formatere harddisken min (S-ATA), og skal gjøre det via installasjonen av Win XP. Jeg har gjort dette problem fritt før. Men når installasjonen starter og er kommet til der jeg skal trykke enter for installasjon eller F3 for reperasjon får jeg ikke trykt noen av delene.. Maskinen reagerer ikke på noe. Jeg få trykt F6 helt i begynnelsen av installasjonen (pågrunn av RAID). Noen som har hatt samme problem og/eller vet hva som er problemet? Har også prøvd og formatere med en oppstartdisket med format C:\ men maskinen finner ikke stasjons navn, selv omdet er C stasjonen heter. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 se guide som er sticky, du kan kanskje finne hjelp der... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Du har USB tastatur? Gå inn i bios og sett styring av USB Tastatur styring til "bios" Den står sikkert på "os eller noe" nå Endret 7. oktober 2004 av taz Lenke til kommentar
capy Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) usb keboard? du kan slå på "usb keyboard ved oppstart" i bios. edit: ah. slått på målstreken:) Endret 7. oktober 2004 av capy Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 se om KillDisk finner den...hvis den gjør det kjører du kill...og formaterer etterpå...hvis ikke killdisk heller finner den må du vel ha et hw problem...hvorfor måtte du formatere.? Lenke til kommentar
Bruker-28027 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 se om KillDisk finner den...hvis den gjør det kjører du kill...og formaterer etterpå...hvis ikke killdisk heller finner den må du vel ha et hw problem...hvorfor måtte du formatere.? Killdisk er hva? Jeg finner ikke den USB valgmuligheten i BIOS. Har ASUS A7V600-X hovedkort. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 edit..hvis du har ntsf filsystem på disken vil ikke en win.oppstartdiskett lese den så du kan godt ha et tastaturproblem ja... Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 killdisk er et program som totalt sletter disken din...det er feks.eneste utvei hvis disken har korupt filsystem.. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 har du prøvd et vanlig tastatur.? Lenke til kommentar
Bruker-28027 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 har du prøvd et vanlig tastatur.? Prøvde nå og det fungerte fint.. Takk for all hjelp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå