qvestus Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 ------------------------------------------------ Oh... and the average age of a Nintendo GameCube owner is 23!! Who says Nintendo only makes kiddy games? ------------------------------------------------ Dette er et utdrag fra en artikkel hos cube-europe.com som omhandlet salgstall for GC. Dere kan godt mene at GC er en "barne konsoll", men jeg ville bare legge "fakta på bordet"! Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg for min del er snart 26, og jeg er kjempe fornøyd med GameCube :smile: Masse fete spill, tilmed en endel av "barnespilla" er morsomme :wink: Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 Det er godt at noen kommer ut av skapet... Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 hehe sånn kan det også sies :wink: Jeg for min del er kjempe begeistret for både Xbox og GameCube, masse bra spill til begge to. Har dessverre ikke noen Xbox enda da, men det kommer nok. Du får følge med i dagene som kommer, jeg har testet en rekke GameCube spill, og dommen blir nok publisert på sidene her ganske snart :smile: nei, her har jeg ikke tid til å sitte! Må spille med Tony Hawk 3 på GC! :wink: Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 jeg tror de som sier at gc er for unger er rundt 14-16 år som tror at skytespill med blod osv er det eneste som er spilllbart gc er fedt *ønskeseg* Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-15 18:28, CS_eR GøY skrev:jeg tror de som sier at gc er for unger er rundt 14-16 år som tror at skytespill med blod osv er det eneste som er spilllbart gc er fedt *ønskeseg* Ja, jeg er helt enig med deg ! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 enig cs_er_gøy, er nok en del som tror de er for voksne for gc og at det er voksne som spiller xbox... jeg har n64 og spiller fortsatt ett par av spillene. jeg har lyst på gamecube men jeg gidder ikke kjøpe siden jeg har ps2 fra før. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Pøh. Nå er jeg lei av all denne glorifiseringa av konsoller! Jeg har helt til nå prøvd å være med på denne "hvilken konsoll er best" debatten, men den blir bare latterlig. Ingen konsoll er best, de er råtne alle sammen. Å påstå at GC er barnslig blir på samme måte tåpelig ettersom alle konsollene er som barnerangler å regne mot en ordentlig pc. Å kalle seg gamer når man sitter med en konsoll blir bare dumt! Ekte gamere sitter med online fps`r, eller i værste fall en eller annen mmorpg. Åsså sitte i stua / sofan med spill. Latterlig. Når man bruker 5-6000 kroner på en kontorstol gidder man da ikke å sitte i den gamle sofaen man kjøpte på loppemarked til en tiendel av prisen? ------------ Se bort fra det jeg skrev over, jeg er bare missunnelig på de som har råd til å betale tv-lisens. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 synest slike "barnespill" er dritkule, skulle gjerne hatt en gamecube i tillegg til Xboxen. Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 Jellyfisk, jeg skjønner ikke hvor du vil med innlegget ditt, du skriver vel egentlig ikke om det topicen handler om!? Du sier at det blir for dumt å holde på med "GameCube er bedre enn X-Box, blæ blæ blæ..." Jeg er enig i at det blir sånn "pappa'n min er sterkere enn pappa'n din!" Men det var heller ikke det jeg skrev om øverst! Det jeg skrev var ikke noen måte no' forsøk på å framheve GC, men det var bare for å hjelpe Nintedno med det såkalte "ryktet" de har på seg, om at de bare lager barnekonsoller. [ Denne Melding var redigert av: qvestus på 2002-05-15 21:48 ] Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg ville ingensteds med innlegget mitt, kanskje utenom å få ut litt innestengt frustrasjon/aggresjon. hvordan du tolker det er opp til deg, men jeg kan røpe at det er det motsatte av den meningen jeg ville hatt om jeg hadde hatt noen. Eller.no Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-15 21:04, Jellyfisk skrev:Se bort fra det jeg skrev over, jeg er bare missunnelig på de som har råd til å betale tv-lisens. Hehe. Hvorfor betale? Har ikke betalt lisens til NRK på 10 år og jeg har 3 tv`er og en ***** parabolantenne på taket. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg stiller alltid spørsmål ved slike "undersøkelser". F. eks. hvor mange 14 åringer har RÅD til å kjøpe en konsoll?! Hehe, at fedrene på 45 år kjøper for dem trekker nok opp snittet litt. Blir nok GC på meg en dag også, om jeg ser at jeg liker spillene :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 bror min på 10 år får seg sikkert ein gamecube til bursdagen hans bursdagsgave frå meg skal blir international superstar soccer!! også snapper eg samtidig ein kopi av resident evil Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Resident evil....mmm....*frysninger* Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Quote: Den 2002-05-15 18:28, CS_eR GøY skrev:jeg tror de som sier at gc er for unger er rundt 14-16 år som tror at skytespill med blod osv er det eneste som er spilllbart Ser ut som du er 6 år slik som du skriver... 13 selv, er ikke helt enig i det at det er for "drittunger", men det er noe i det. Er ikke GAL etter skytespill, men jeg må spille et minst en gang i året, kommer det noen til GC? :smile: Ser ikke ut som det er den beste fantasien som har tenkt ut nicket ditt?! :smile: Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Hmm. Jeg må spille fps minst en gang om dagen. Helst to. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Quote: Den 2002-05-16 09:13, Jellyfisk skrev:Hmm. Jeg må spille fps minst en gang om dagen. Helst to. Er ikke avhengig av data... Min PC er nede nå i nesten tre uker og det kommer den tilå være i ca. 3 uker til!? Ingen mulighet til å spille (utenom når jeg er hos en kamerat en gang i uken), skriver litt på skolen o.l. Stakkars meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå