South_Bridge Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nå har jeg endelig snekra ferdig bagasjerommet på bilen min... kledd med filt og en forsterker liggende inni en plate ser det ganske bra ut... og gir god lyd. problemet ligger i at jeg har kjøpt noen neon til bil som egentlig lyser litt svakt, så tenkte jeg på PCneon jeg hadde liggende.... bilen har jo 12V, så da er spm om jeg kan bruke PCneon til bilen? Og trenger jeg inverteren? -Lars Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Du bør vel hive på en inverter, om det er forskjell på AC\DC. Så er du sikret. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 men ellers skal det vel gå greit? batt. er jo 12V og tror den lys saken også skal ha 12V... så da er den i boks da :-) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det går fint det så lenge du ikke har tenkt å montere de under bilen! Katodene ment for PC er ikke verdens mest robuste Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jada, har noen på scootern til en kamerat selv, funker FETT! Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 om du ser etter kjære P-in-P ser du at jeg prater om bagasjerommet mitt, IKKE UNDER BILEN... men etter Serqevx mer nyttige post har jeg bestemt meg for å prøve, går sikkert greit. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hadde vel funka fett under bilen også.. Bare beskytte de med litt plexi eller noe, tror ikke de liker møkk/støv/småstein og det der veldig godt Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 kanskje jeg bør se meg litt om da.... tror neppe 10 cm lange neonlys funker liksom, heller ikke 30 cm. Da bør jeg vel heller finne noen kraftigere som er ment til den typen bruk når jeg skal ha dem under bilen...... men DEN saken for vente litt ;-) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Under bilen bør du kjøpe 90cm lange NEON-rør, går på 12000 volt ellerno, usj! En kamerat har det, en stor omformerjævel i bagasjerommet, den lager lyder. :-p Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 De under scooteren lager ikke noe særlig mye lys da, men når det er mørkt ute ser man de såvidt Burde ikke putte de under en bil, da vil de bare forsvinne. skal dog nevnes at du også burde isolere kontaktene godt, så ikke noe vann osv kommer Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Burde ikke putte de under en bil, da vil de bare forsvinne. Spesielt hvis politiet oppdager de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå