M-WaWe Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Heisann, Har vel egentlig bestemt meg for å ha en vifteløs PSU. Men hvilken bør jeg velge? Har hørt noen sier det ikke er så bra, men jeg vil ha det så rolig som mulig i maskinen min og da tror jeg dette er tingen. Kikket litt på denne fra NorthQ 4001SE, men etter å ha lest litt i forumet så er jeg litt usikker. Noen sier den er bra og de hører den ikke, mens andre sier den bråker mye. Og derfor tror jeg at jeg skal ha en vifteløs, for jeg vet at jeg har litt strenge krav. Noen gode forslag? Maks 1500 kroner...men helst nærmere 1000 kroner...eller enda billigere Endret 7. oktober 2004 av M-WaWe Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Feilpostet. Flyttes til kategori for PSU. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Vifteløse PSUer kan være litt dyre. De har også gjerne litt svakere ytelse enn PSUer med vifte (antall max. amp per kanal, ikke antall watt). men det blir som sagt helt stille. Det det kommer an på er hva slags maskin PSUen skal dra, om en skal ha en vifteløs. Viss du skal ha en vifteløs må det vel bli en av disse, men tror det koster mer enn det smaker.. Denne skal være veldig bra, har selv 350W-versjonen og er veldig fornøyd selv. Den er veldig rolig og veldig rolig. EDIT: Leif was here... Endret 7. oktober 2004 av MixMaster Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Du kan altids komme billegare utav det å kjøpe ei "lyd løs vifte psu" eg har ei enermax 460 w den er veldig stille. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har også en 431w whisper enermax (demontert pga. htpc-bygging), og kan si at den også er veldig stille.. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Denne skal ihvertfall ha god nok kjøling... Linky Her er en test av den. Det eneste lille minuset er at den stikker litt ut bak Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 http://thermaltake.com/purepower/w0050fanl...0fanlesspfc.htm Var ikke så kraftig da.. Trådstarter: Du har nærmere en TB med lagringsplass. hvor mange disker er det fordelt på? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har du litt tålmodighet kommer det test av en Fanless PSU ut i kveld. Denne er en av de bedre på markedet og fins i Norge nå. Les testen så kan du bedømme selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå