sa|o Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 jeg skal kjøpe meg mere RAM, men har ikke mye spenn, så de billigste på markedet nå er standard og original ram. Hva skal jeg velge? Lenke til kommentar
GTS Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Er ikke 3. parts minne, NoName, Standard, OEM, og Original det samme tro? HVis du skal overklokke, anbefaler jeg deg å kjøpe f.eks. TwinMOs minne..Bare noen kroner dyrere enn 3. parts minne ho Komplett.no. 3. parts minne er ofte kilden tiol ustabil PC.. Ha det i bakhodet. Kjører selv med en 256 TwinMos, o en 256 "Original"...fungerer grteit hos meg, men jeg hadde muligens litt flaks. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg har ingen problemer med mine 512 mbyte n0name ram... Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 har 3*256 3.party ram jeg. funker helt greit. ustabilitet har ligget i crapware fra microsoft ... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Kjøpte 2 x 256 mb PC 2700 type navnløs fra Komplett.no...og det kom dettende TwinMos-brikker. Leste et annet sted på forumet om en som hadde fått Samsung på en likedan bestilling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå