Gå til innhold

Psu: 250 Watt - Skjermkort: 6800 LE

Ripz911

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

altså jeg har 2 disker og en cd rom resten er på en måte default som jeg har i pcen !

3x 80 x 80 vifter vet ikke om det har så mye og si meeen

psu: FSP group inc faktisk... veldig sjelden tror jeg :p

Endret av Ripz911
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
trur kanskje at 250 kan bli litt for lite. du bør nok ha minst 300w

Det tror jeg også...

Har ett system med P4C 533FSB ([email protected]), Radeon 9600XT, DVD-spiller, 80GB HD..og ett par vifter...

Dette i et Chieftec mini-ATX med 240W PSU (Chieftec).

Holder akkurat... enkelte ganger (når systemet er varmt) må den "ta sats" ett par/tre ganger ved bruk av "reset-knapp".

Tyder vel på at PSU'en er på kanten selv med det lille jeg har (9600XT bruker mindre strøm enn 6800LE). Det går mest strøm ifb. oppstart ser det ut til..

Maskinen funker helt greit under tunge benchmarks..

Problemet med mini-ATX (og akkurat dette kabinettet) er at "vanlige" PSU'er som er 15cm i lengde ikke passer godt i dette kabinettet..

Blir litt spennende å se om PSU holder til Prescott når jeg får mitt 9600 Pro Ultimate.. som skal inn i samme kabinett (nytt bygg). Funker helt greit sålangt (med IGP).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det kommer selvsagt helt an på kvaliteten til psu. Min 240 w drar et GeForce 6800 GT lett.

Selvsagt.

Hvilket merke er det som står i din Shuttle (for det er vel den det er snakk om)?

Og hva er "specs"... 3V, 5V, 12V (Ampere).

Slike innlegg (fra deg) bør vel stoppe kj**en til de som alltid "spammer" enhver tråd om å bytte PSU.. dersom den ikke har 650W og koster 1000kr.

..Litt overdrevent... :-)

Lenke til kommentar

Har muligvis tenkt å kjøpe ny psu

350 watt

Sweex PSU Gold DualFan CE 350W 299,-

Fortron Strømforsyning ATX-350W OEM 329,-

OEM er det sånn at jeg må kjøpe det sammen med noe annet? f.eks. nytt skjermkort :p 6800 LE :p

Seex PSU noe å bruke 300 kr på?

Lenke til kommentar
ville ha valgt fortron psu`en..

Jeg har kjøpt den 400W spesial edition, men synes egentlig ikke den er verdt 900 kroner inc. frakt

Fortron Source?

Du vill oppdage at den er verd pengene når du ser hva den yter..

Det skal bli spennende, henter den på postkontoret i dag, så maskinen-konfigurasjoen som står i profilen min har jeg faktisk ikke enda, men ligger som sagt på postkontoret.

Lenke til kommentar

men da har jeg akkurat ikke råd til å dra på kino og se resident evil 2 apocalypse :(

vel vel... for vel tjene litt penger på noen andre måter ^^

Tynn geek med kviser tjener kanskje ikke så mange penger på å være giggolo, meeeen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...