Vu-caN Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Skal kjøpe 1GB ram, og har sett litt på disse, ser dette ut som et bra valg utifra prisen? Finnes det noen i bortimot samme prisklasse, med 2CL? eller et sett som er betraktelig bedre til samme prisklasse? Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) skal du overklokke? hva skal du bruke de til? store spill? gi oss litt info! hvilket HK har du? *edit* Link til "bedre, _LITT_ dyrere og rett og slett bedre ram *edit 2* Har også hørt at TwinMOS passer dårlig med Asus hovedkort, noe som jeg har hørt av mange Endret 7. oktober 2004 av Christahh Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) tror stort sett alle som kan noe om ram ville valgt disse i stede, (jeg har kjøpt twinmos mange ganger altså, bare ikke til maskiner med krav om litt bra ytelse), da de er bedre kvalitet og mer kompatible med hk og er produsert av en av de beste go OCZ ops glemte linken i farta.... http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2702 enda mer ops.... han føre meg hadde allerede linka til de ja...sjekka ikke i farta... Endret 7. oktober 2004 av Spirre Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Er ute etter ny maskin, hadde ikke tenkt til å klokke så mye nei. Skal brukes til det den holder til for en pen pris! Har ikke peilet inn hk og slikt enda, men akkurat på hovedkort er vel utvalget såpass snevert at jeg ikke har noe særlig valg. Går enten for 754 eller 939. Tror det blir 939. Hmm. Den linken du ga meg så jo veldig billig ut til å være OCZ ram. Hadde egentlig tenkt til å bestille fra komplett. En annen greie er at jeg har dårlig erfaringer med at leveransene til netshop noen gang blir bekreftet at de kommer på lager ... sist gang måtte jg vente i over 3uker! Denne gangen har jeg ikke så god tid Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 de er billige til å være ocz ja, men de er også da ocz's billig ram. uansett så vil du nok angre mer på twinmos enn ocz, selv om du må vente noen dager extra...og så kan du jo kjøpe resten fra netshop også. de har jo en god del varer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå