Salomon-87 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er det nokon som veit kva slags minnet eg må benytte meg av på min nokia 6230? Eg har planar om å oppgradere den til 256 mb. Passar dette på ein nokia 6230? Komplett.no Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Feilpostet men Info om mobilen. Og om jeg ikke har misforstått helt er MMC og MultiMediaCard det samme, så da passer den. Btw: Velkommen til forumet Endret 7. oktober 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
fredflex Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 nokia 6230 bruker mmc minne kort. sd brikker skal også virke, disse er nesten identiske, iallfall i størelsen, og går i samme minneslot på pc. vil bare opplyse om at telefonen din kan bli grådig treig og henge seg mye oftere enn vanlig med en såpass stor minnebrikke, særlig hvis du fyller den opp.. jeg har maken selv.. mvh telebutikken du snakker med... Fredflex Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Flyttes til mobilforumet Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 nokia 6230 bruker mmc minne kort. sd brikker skal også virke, disse er nesten identiske, iallfall i størelsen, og går i samme minneslot på pc. vil bare opplyse om at telefonen din kan bli grådig treig og henge seg mye oftere enn vanlig med en såpass stor minnebrikke, særlig hvis du fyller den opp.. jeg har maken selv.. mvh telebutikken du snakker med... Fredflex telebutikken han snakker med? Hvis du er den som selger han mobil ville jeg ikke gitt deg mye tillit, ettersom du ikke engang vet hvilke minnekort mobilen støtter. SD kort virker IKKE. Mobilen blir heller ikke "grådig treig" selv om du har et fyllt 256 mb kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå