Gå til innhold

tregt av vaagen consulting...

Anbefalte innlegg

Den 17.8 bestilte jeg skjerm fra Vaagen consulting - en skjerm som var "B vare"(det vil si antatt lager 1-2 uker). Vaagen krever forhånsbetaling, så jeg betalte under tvil, men tenkte at de var seriøse(noe de sikkert er).

Men, så fikk jeg mail, at antatt vare skulle komme den 30.9(det vil si 4 uker) - og jeg tenkte, ok. De sa det var mange nye varer de fikk inn som krevde arbeid og at den derfor ble litt utsatt.

Selv om en data ikke er mye uten skjerm - så tenkte jeg at så lenge jeg får skjermen så kan jeg med nød vente til den 30.9. senere fikk jeg mail om at datoen var flyttet til den 28.9 - og jeg tenkte at det var jo bra.

Så kom den 28.9, men ingen skjerm, og jeg ventet til den 4.10 - så sendte jeg mail og ville vite hvor det ble av varen....

men tror dere ikke den var utsatt til den 25.10??? huff og huff.... jeg begynner å lure om de i det hele tatt bestilte skjermen for det skal ikke ta over 2 måneder å få en skjerm som de sier skal ta 1-2 uker å få.

Det hjelper ikke da å skylde på sykdom, eller på noe annet feil... det er en kunde som de skal ta vare på, og ikke minst som har forhåndsbetalt for en vare.. derfor lurer jeg på om jeg skal avlyse kjøpet og få penga tilbake? noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet ikke jeg hvilken skjerm det er snakk om, så om mitt råd er fornuftig, gjenstår jo å se.

Avbestill skjermen, tilsvarende skjerm fra en annen leverandør (selvfølgelig sett at andre kan levere samme skjermen), kan umulig være så mye dyrere at det er verd å vente så lenge. Du vet jo ikke om den siste datoen fikk faktisk er korrekt.

Lenke til kommentar
2500kr ettellerannet...

det står de har 0 på lager, men de må da kunne skaffe det litt kjappere enn 2 måneder

Som jeg fortalte deg over: Leverandørene er tomme for skjermen.... synd for både deg og butikken... men ingen av dere kan gjøre noe.

Har opplevd før at folk har ventet lenge på denne skjermen, uvisst av hvilken grunn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...