Gå til innhold

hvilket HK til en P4 NW 1.6 for OCing?

Gjest Slettet+1374861

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1374861

jeg har planer om å kjøpe en PW NW 1.6, og har store planer om å overklokke (do'h!?).

lurer litt på hva som gir best resultat av HKene, og også av DDR vs. RD - vil gjerne ha noen tester å se på med tanke på dette.

tar også imot tips om RAM merker, og hvor dette kan kjøpes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

takk for svaret. har egentlig tenkt litt på det kortet, men rammen trengte jeg litt hjelp på.

noen som sier noe imot dette opsettet?

noen billige plasser og kjøpe det på?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

noen erfaringer med Datorbutiken sin RD ram?

Det står bare to merker for RD, og det er "Orginal" og "Standard". sier meg lite. har tenkt og kjøpe hele pakka der, så jeg lurte på om rammen også var noe å ha.

Lenke til kommentar

vel, ddr ram er bra til oc ja, men når en 2.4 med RDRam slår en 2.8 med DDR ram, da er det noe som sier "øy" i hodet ditt, ikkesant? RDRam har mye bedre båndbredde, og når man ser på prisene nå, ser jeg ingen grunn til å IKke velge RDRam..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

Abit TH7 II-RAID Hovedkort for S478/P-4 @ Komplett: 1845,-

tror du tok litt feil der:)

hvis jeg har ett GF2 GTS PRO DDR fra før, vil jeg da tape ytelse ved å ha RD RAM? er dette tapet isåfall stort?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

datorbutiken er vel rimelig billige på disse kortene. har sett litt rundt men funnet ut av samme hva, så blir datorbutiken nesten billigst uansett.

gleder meg itl å oppgradere nå ja. nermer seg med stormskrikk.

noen som kan oppklare en liten ting for meg, siden jeg nå har ett GF2 GTS PRO DDR kort, vil jeg få mindre performance hvis jeg kjører RD-RAM til HKet? vil denne minken vere stor?? har tenkt litt på dette..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...