Gå til innhold

nec 3500 firmware


k3rm0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har den alltid vært sånn da? Kan jo tenkes at det er softwaren på dataen din som er problemet...

har altid vært sånn. har brent ca 10 plater. 4 plater når eg hadde sp2. 6 plater etter helt ny instalasjon og sp1 med oppdateringer der.. testa med nyeste nero. xp burner. og dvd decrypter..

 

alle gir feilbrenning.. brenner ca 1-2 gig så bare stopper den..

Lenke til kommentar
Kan jo tenkes at det er noe fysisk/elektriskt galt med brenneren. Hvorfor tror du ny firmware vil kurere problemet?

Det vet eg ikke. men vært et forsøk.. Tester nå med en plextor px-712a brenner, se om det er noe galt med pc'n...

ok, fungerte fint å brenne med plextoren, kan være flaks, men tviler, vist noen vet noen tips eg kan prøve? så si dem. ellers sender eg den tilbake..

Lenke til kommentar

firmware? hva er det? :blush:

har samme brenneren, satte den i å kjørt med den siden jeg kjøpte den uten å installere noe drivere.

 

nei seriøst så leita e etter dette på siden til nec men fant ikke noe som passa til 3500...så jeg dreit i d!

Endret av kuk
Lenke til kommentar
In a CD recorder, firmware is the programming instructions contained on a ROM chip within the CD recorder which tell the recorder how to respond to commands issued by software. Some firmware is flash-upgradeable, meaning that you can upgrade the firmware by running a piece of software on the computer attached to the recorder. Other firmware is coded into non-rewriteable chip, so the entire chip must be changed in order to upgrade the firmware.

 

_edit: Leif på cut'n'paste faktisk

Endret av _StatuS_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...