Rubex Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei Jeg har gått inn på telenor sine hjemmesider, valgt automatisk oppsett og fått det tilsendt på mobilen min. Men når jeg skal lagre instillingene, får jeg opp mange valg: 1 Tele2 MMS 2 MMS GPRS 3 Sonofon MMS 4 TDC MMS 5 Sonera MMS Hilken av disse skal jeg velge? Takker for svar Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Spørs hvordan nett du har da, hvis du bruker Tele2 bruker du Tele2 osv.. Hvis du er usikker () så slett alle og motta den ene på nytt. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg bruker Telenor vist det er det du mener... Men hvorfor mottar jeg Tele2 oppsett fra telenor? Og det var jo ingen av oppsettene som inneholt navnet "Telenor" Lenke til kommentar
So|o Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 MMS GPRS skal være riktig. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 MMS GPRS skal være riktig. Prøvde den, men da jeg skulle åpne en mms melding som jeg hadde mottatt før jeg lagret det oppsettet gikk det ikke. Stor bare et rødt kryss på skjermen, menst lyden fungerte som den skulle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå