stoffix Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 det er faktisk usunt å være alt for hygiensik, man ødelegger imuforsvaret... man kan også ødelegge huden ved å dusje for mye... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Da skal man dusje manisk mye. Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 - Jeg leser ALDRI bruksannvisninger! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 - Jeg leser ALDRI bruksannvisninger! Å, du er "en av de".... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Drevet med boxing Klør meg på tissen Jogger (Kanskje ikke så maskulint) Liker tøffe biler Liker pene jenter og hater fjortiss jenter som tror de er noe Har stor tiss Drikker øl Leser kun bruksannvisningen når jeg skal finne ut hvordan jeg klarte å ødelegge "tingen" .. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Jogger (Kanskje ikke så maskulint) Hvis mine venner jogger kaller jeg dem for jævla kjerringer. Neida, men jeg synes ikke det er veldig typisk "manneaktig" kan du si. Endret 9. oktober 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 jeg blir sett på som voldelig og agressiv Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Øl blir blant annet produsert av korn. Korn inneholder østrogen. Konklusjon: Øl er feminint. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Øl blir blant annet produsert av korn. Korn inneholder østrogen. Konklusjon: Øl er feminint. Jeg blir femi i fylla og er mann nok til å innrømme det. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Øl blir blant annet produsert av korn. Korn inneholder østrogen. Konklusjon: Øl er feminint. Nok en rystende konklusjon fra Olsen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 - Jeg leser ALDRI bruksannvisninger! Å, du er "en av de".... Bruksanvisninger er for pyser. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Øl blir blant annet produsert av korn. Korn inneholder østrogen. Konklusjon: Øl er feminint. Drikker man for mye kan testosteron produksjonen avta ekstremt mye fra man er 40. Man kan også være maskulin selv om man er avholdsmann, bare se på Mr.T (som også beviser at homofile ikke nødvendigvis ligner på Kjartan fra Valen TV). Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Man kan også være maskulin selv om man er avholdsmann Lenke til kommentar
GTS Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kan kanskje virke litt "guttete-usympatisk-arrogant" (om noen skjønner hva jeg mener). Men skal igrunn ærlig innrømme at opp mot typiske gamle mann og kvinneidealer er jeg ganske så femi..haha Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Man kan også være maskulin selv om man er avholdsmann Jeg er maskulin (tolk det riktig nå) nok til å si: Nei, det kan du ikke. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) moro tråd Mine maskuline sider må være at jeg er jævelig høy, og har tillsvarende kuk. Ellers så drikker jeg øl og kaffe, ser på zombie filmer og spiller cm. Og jeg leser heller ikke bruksanvisninger;) edit: avataren sier vel det meste Endret 9. oktober 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 moro tråd Mine maskuline sider må være at jeg er jævelig høy, og har tillsvarende kuk. Ellers så drikker jeg øl og kaffe, ser på zombie filmer og spiller cm. Og jeg leser heller ikke bruksanvisninger;) edit: avataren sier vel det meste hehe Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Digre underarmsmuskler i høyrearmen. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 - Jeg leser ALDRI bruksannvisninger! Prøve, feile, prøve mer, feile.. Også bruksanvisning. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Drikker man for mye kan testosteron produksjonen avta ekstremt mye fra man er 40. Men sp gjør testosteronen at du moisteer ghåert, så den er litt sur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå