Laibach Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg liker å se fotball på tv. hva er det som er maskulint ved å se på karer som løper rundt på en bane med kortbukse og trange t-sorter, som de prøver å rive av verander mens de løper etter en lærkule. jeg derimot har så mange maskuline sider at jeg for øyeblikket prøver å utforske noen av mine feminine punkter, uten noe særlig hel. det nermeste jeg kommer er at jeg faktisk en gang så på stup for kvinner på tv'en og lurte på hvem som kom til å vinne, istedenfor å gi stilkarakter for rompe og lår. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Foretrekker øl når jeg skal drikke noe alkoholholdig. Synes ikke skrekkfilmer er kjempeskummelt. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 løfter jern Jeg har ølmaga. Jeg løfter jern med ølmagan Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det er lov og politisk korrekt å skryte over feminine sider men ikke maskuline....da er man bare usikker. :!: :!: :!: :!: :!: Nice point Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 løfter vekter, digger biler og damer og data. (ble litt mye og ). Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 PUMPER jern 4 ganger i uken på treningstudio, men har alikavel en svæær ølmage Digger massive terengbiler. Kjører fort på MC. Snuser. Er stort sett ganske hard. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Går rundt toppløs på skolen for å vise håra på brystet. Spiller gitar formet som en penis. Når jeg går i bryllup, konfirmasjon og lignende tar jeg på meg Star Trek drakta mi. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Kan stirre på goatse i mer enn ti minutter i strekk \o Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (forøvrig så er eg egentlig ikke så maskulin og kunne ikke brydd meg mindre..) de som driver å ramer opp masse ting som de mener er maskulint gjør det bare fordi de tviler på sin egen maskulinitet... Du er nok like maskulin som gutta i homse-patruljen. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Syntes heile meg er macho Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (forøvrig så er eg egentlig ikke så maskulin og kunne ikke brydd meg mindre..) de som driver å ramer opp masse ting som de mener er maskulint gjør det bare fordi de tviler på sin egen maskulinitet... Du er nok like maskulin som gutta i homse-patruljen. noe sier meg at du ikke føler deg maskulin nok... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hmm, jeg er vel egentlig ganske "grovt" bygd. Spesielt fra livet og ned (grove fotmuskler). Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Går mekken, liker motorsykkler(sjokk:P), drikker øl, damer, pumper jern 3 ganger uken, trener taekwon-do, kjører cross og MC, ellers hører jeg på grom musikk Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Så slutter vi å diskutere maskuliniteten til andesam her. Denne tråden er for å liste opp ens egne maskiuline trekk, og intet annet. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (forøvrig så er eg egentlig ikke så maskulin og kunne ikke brydd meg mindre..) de som driver å ramer opp masse ting som de mener er maskulint gjør det bare fordi de tviler på sin egen maskulinitet... Du er nok like maskulin som gutta i homse-patruljen. noe sier meg at du ikke føler deg maskulin nok... hehe, jeg er maskulin, og jeg behøver ikke skryte på internett får å få det frem Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg liker øl (lyst), pumper jern ( ), har mørk stemme og er ikke sååå hygenisk. Var dette maskuline sider, eller svake sider? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Noe av det maskulint, andre ting bare litt ekkelt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 jeg liker "dirty'e" jenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå