JR Ewing Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Drikker øl Gjør mye fysisk arbeid (Gårdsarbeid ) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 sport er da ikke spesielt maskulint? EDIT: jeg liker å dra på lan. det er vel maskulint til tusen. generel pc-interesse. kan ikke huske å ha hørt om noen kvinnelige overklokkere noen gang akkurat. Da har du ikke hørt godt nok etter Lenke til kommentar
Purify Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Som i "dette er en spøk, ikke ta det på alvor". Sånn egentlig? Ehh.. Ingenting? Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hmm, hater å barbere meg, så jeg har nesten alltid 2 til 7 dagers skjegg (eller rundtomkring). Elsker snøscootere, motocross, raske biler. Ting som bråker og går fort kan man si Glad i øl. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Drikker øl. Når jeg først drikker, drikker jeg MYE *slå seg på brystkassa* Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Elsker snøscootere, motocross, raske biler. Ting som bråker og går fort kan man si Hvem gjør ikke? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Mer eller mindre alt her som er skrevet ned er bare ting som er definert av kultur som maskulint... Eg kan til tider bli litt agressiv og frustret på ting og sparke/ødelegge...... det har psykologer definert som maskulint så det så (forøvrig så er eg egentlig ikke så maskulin og kunne ikke brydd meg mindre..) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (forøvrig så er eg egentlig ikke så maskulin og kunne ikke brydd meg mindre..) de som driver å ramer opp masse ting som de mener er maskulint gjør det bare fordi de tviler på sin egen maskulinitet... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 exactly! evt. prøver å skjule at de faktisk er feminine... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) EDIT: Double Endret 8. oktober 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har en over gjennomsnittet stor penis. Jeg liker å drepe ting. Jeg er sterk. Jeg er rask. Jeg er meget tøff i trynet. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Mine maskuline sider: Hater å shoppe Er kraftig bygd Trente mye (har hatt noen ukers pause) Kan mye om biler Liker Actionfilmer Er interesert i boksing Er interesert i fribryting (kjipt at dette ikke sendes på norsk TV!) Endret 8. oktober 2004 av superseven Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 rlz: Du skiv nynorsk, det er maskulint. Gjorde det for å fremstå feminin. Men er nynorskgrunnskuleelev (langt ord). Skal faktisk prøve å skrive nynorsk resten av dagen, tviler på at eg klarer det. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) håper det er mye ironi ute å går her nå... (Dikky) Endret 8. oktober 2004 av andesam Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg liker å se fotball på tv. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (forøvrig så er eg egentlig ikke så maskulin og kunne ikke brydd meg mindre..) de som driver å ramer opp masse ting som de mener er maskulint gjør det bare fordi de tviler på sin egen maskulinitet... Og du driver og rakker ned på alle fordi..? Tar du hintet? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 rakker ikke ned på alle andre, men syntes det ser litt skrytete ut med de som ramser opp det som er maskuling med dem. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 rakker ikke ned på alle andre, men syntes det ser litt skrytete ut med de som ramser opp det som er maskuling med dem. Er jo det som er meningen da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det er lov og politisk korrekt å skryte over feminine sider men ikke maskuline....da er man bare usikker. :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå