Jeremy Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Bilinteressert Elsker fotball (og sport generelt) Pumper jern Drikker mørk øl (men vin også da ) Liker å mekke på ting (snekring, sveising etc) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 *Har tiss som eg er meget stolt av *Jeg er bilinteressert. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 -Sage. sage, hamre, hamre. -Teknisk anlagt -Bilinteressert og generelt interessert i ting som lager lyd. -Kraftig/sterk Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Min lidenskap er sport. Det er maskulint, er det ikke? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Eg driv med bodybuilding, visst du kan kalle det for det. Dessuten har eg skjegg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Eg driv med bodybuilding, visst du kan kalle det for det.Dessuten har eg skjegg. Det er da mange damer som har/gjør begge de tingene der Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hm, eg driv mykje med idrett. Meir maskulin er eg ikkje. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nei, maskulin er eg ikkje. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 rlz: Du skiv nynorsk, det er maskulint. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) billinntresert PA-inntresert drikker øl og flybensin Endret 7. oktober 2004 av Bose Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Sitter ofte foran tv'n med øl og helsetrøye, hører gjerne på tungrock og hetser kvinnfolk samtidig. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 rlz: Du skiv nynorsk, det er maskulint. Eg må delvis seie meg enig der. Nynorsk virkar litt barskare enn bokmål. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) men bokmål er best... vel, dialekten min er vel å foretrekke da EDIT: Uuuhhh.. hetse kvinnfolk ja... det er UBER mandigt! Endret 7. oktober 2004 av TLZ Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Klår meg på tissen titt og ofte.. Klør meg andre plasser også, men vet ikke om det er særlig maskulint.. uhhmm.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 enden, vet nå ikke det. Slegge, vernesko og undertøy? Høres ut som photoshoot for Playgirl. EDIT: VERNESKO! Burde vel ha forventet at den krysningen mellom de to trådene ville slå tilbake på meg... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 For å si seriøst: Jeg driver med sport, jeg har xx-gener, som gjør meg til gutt, og jeg er stolt av det Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 har ikke behov for å skryte på meg masse ting... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg spiller necroinverted deathcoremetal av verste sort aktivt i band. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg spiller necroinverted deathcoremetal av verste sort aktivt i band. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) sport er da ikke spesielt maskulint? EDIT: jeg liker å dra på lan. det er vel maskulint til tusen. generel pc-interesse. kan ikke huske å ha hørt om noen kvinnelige overklokkere noen gang akkurat. Endret 8. oktober 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå