bambam Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Går dette bra, eller bør jeg finne på noe for å heve det noen MM? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det går jo, men du burde ikke det, mye mer praktisk å ha et hk-brett. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 jada. har gjordt det.. eneste jeg gjorde var og sikre at det var helt reint under, og la hovedkortet på. skrudde med noe treskruer lever faktisk fortsatt Lenke til kommentar
bambam Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Har ikke HK brett, lager koffort i hurtigversjon. Klar til montering på 30 min, ikke værst Skal til en kamerat, og fant ut jeg ikke gadd å ta med mega-boksen. Så jeg mekka dene til et mini-itx kort jeg har Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kanskje det hadde vert bra med noen stand-offs ned til treplaten? En venn av meg gjorde dette meget vellykket med stand-offs ihvertfall. Da får man litt luftsirkulasjon på baksiden av HK også. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Egentlig bør du jorde et par av skruefestene til PSU chassis Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 vil nå tro at du burde sette på noen stand-offs. Siden da ligger ikke hkelementene rett ned til treverket og blir det varmt da så sier det seg selv at treet kommer til å svi og kanskje ta fyr... og i tilleg som koffe sa, så vil du få bedre sirkulasjon av luft under hk. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Gå for avstandstykker du, best det. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Kanskje det hadde vert bra med noen stand-offs ned til treplaten? En venn av meg gjorde dette meget vellykket med stand-offs ihvertfall. Da får man litt luftsirkulasjon på baksiden av HK også. Det er slik jeg har det i mitt kabinett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå