AndersT2 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 En del stykker i firmaet fikk Qtek som ett ledd i effektivisering av ordre registrering osv. Men ingen greier å få den til å funke på GPRS, slik at vi kan synke mot kontoret ute på veien. Jeg fikk det til, men rett etter på fikk jeg ødelagt skjermen, og har ikke kommet på siden. Med Qteken fikk vi ett minnekort som når vi putter de i, starter konfigureringen av mobil nett som skal brukes (Telenor, Netcom). Firmaet mitt bruker Ventelo, som leier hos Telenor, så det er det vi skal bruke. Noen tips, en på Telehuset greide ikke å få den på nett eller sende MMS. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg bruker også Ventelo, og valgte Telenor-profilen fra minnekortet. Rett på nett, ingen problemer. Sjekk at GPRS er aktivert på abonnementet ditt. Hvis firma ditt har glemt å huke av for det da de bestilte Ventelo er det ikke aktivert (sitter som IT/telefoni-ansvalig selv). Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg testet med min igjen, og det gikk med en gang, skal høre om de andre ikke er klare fra ventelo sin side. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå