Freemobilesite Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 jeg var litt rundt og søkte etter nye mobiltelefoner og kom tilfeldigvis over denne; Samsung X900 Samsung har virkelig nye ideer, stereo høyttalere på hver side, 128mb innebygd minne, 176x192 pixel 262k skjerm, og KUN 90 GRAM Helt konge telefoner ass... eller hva synes dere? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Den fikk jeg brått lyst på, men kommer den i Norge ? Den MÅ jeg ha om den kommer hit til lands! Endret 7. oktober 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Samsung blir bedre å bedre ja. De har noen sinnsykt råe telefoner for tiden Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 denne MÅ komme til Norge. plzpzplplplpz Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 bilder: http://www.phoneyworld.com/handsets/image....ng_x900&image=1 full info: http://www.phoneyworld.com/handsets/specs....ne=samsung_x900 Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 jeg har aldri skjønt hvorfor ikke samsung har BT på mobilene sine! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Tror det har noe å gjøre med at når blåtann først kom spådde ekspertene at det aldri kom til å slå ann. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har dere lest specs'a til d500? Blåtann der... http://amobil.no/art.php?artikkelid=10927&side=3 Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det er den første fra Samsung med blåtann, så det virker som om de endelig har skjønt det. Lenke til kommentar
Fred-rik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Den så rimlig harry ut Lenke til kommentar
2m Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 lol Harry kan vel diskuteres.. Hvilken tlf har du da?? 3310?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 For å være helt ærlig så ser jeg ikke helt hva som er så tøft med den modellen. Er vel bare skjermen som er noe å skryte av. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 samme merkelige oppløsning som på Z107, kanskje det er det beste? Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Tror det har noe å gjøre med at når blåtann først kom spådde ekspertene at det aldri kom til å slå ann. Ekspertene hadde rett da. BT slo aldri an. Derfor har da også Ericsson, som er verdens største produsent av BT-brikker, bestemt seg for å legge ned denne produksjonen. Ja, vi her på forumet synes sikkert BT er viktig, men mannen/kvinnen i gata kunne neppe brydd seg mindre. Lenke til kommentar
bananjens Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Enig med deg, tror nok 95% av befolkningen bryr seg katta om BT Lenke til kommentar
2m Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 For å være helt ærlig så ser jeg ikke helt hva som er så tøft med den modellen. Er vel bare skjermen som er noe å skryte av. Designet Kamera Skjermen Oppløsningen Og resten av funksjonene Lenke til kommentar
2m Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Vga-kamera Hvis det er D500 du snakker om så les denne artiklen:http://amobil.no/art.php?artikkelid=10927 Men har du lest den Les den igjen Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ja, vi her på forumet synes sikkert BT er viktig, men mannen/kvinnen i gata kunne neppe brydd seg mindre. Død over mannen i gata! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 er bare en grunn til at jeg aldri vurderer samsung... ekkle flipp telefoner.. er bare mer irriterende.. kanskje tøft for de som trasker rundt i dress på karl johan og plutselig ringer telefonen og flipper den opp.. nei vettu hva.. spar meg for flipp telefoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå