Abruzzi Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kan noen dele opp den vedlagte photoshop filen slik at når jeg skal lagre den som webside og jeg skriver mer i en av tekst boksene blir det uten problemer og styge kanter og feil? På forhånd takk spillesset.psd Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kan jeg spørre om du har prøvd selv først? Er for tanken om "hjelp til selvhjelp", så hvis du har prøvd selv først og støtt på problemer så vil jeg heller hjelpe deg med dem enn å gjøre jobben for deg. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Ja har prøvd det men hvis jeg skriver for mye i menyen blir det helt rart. Prøvde å gjøre det i dreamwaver etter jeg kuttet den i Photoshop. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) <meny> <topp></topp> <ul> <li>Item 1</li> <li>Item 2</li> </ul> </meny> Legg til "strekkebakgrunnen" i "meny-elementet". Legg toppen til i "topp-elementet" og bunnen legger du som background i ul. Skjønner? Edit: om du har for lange ord i menyen din vil den bli føkka uansett, med mindre den blir dynamisk Endret 7. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Da må jeg fikse slik at den er riktig størrelse selv da? Da kan dere glemme det for da kan jeg dele den opp selv. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 om du setter den opp slik eg gjorde, så vil den kunne strekke seg nedover når du fyller den. Horisontalt derimot, vil den vere statisk. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 om du setter den opp slik eg gjorde, så vil den kunne strekke seg nedover når du fyller den. Horisontalt derimot, vil den vere statisk. Med mindre han har en horisontal meny og det blir motsatt *pirke, pirke* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 om du setter den opp slik eg gjorde, så vil den kunne strekke seg nedover når du fyller den. Horisontalt derimot, vil den vere statisk. Med mindre han har en horisontal meny og det blir motsatt *pirke, pirke* Den såg strengt tatt ikkje ut til å bli en horisontal meny, den boksen altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå