Gå til innhold

Aopen h600b ny revisjon

Anbefalte innlegg

fikk meg akkurat mitt nye Aopen h600b, og det kommer komplett med luftinntak alla Dell.. ;)

En STYGG trakt og luftinntak "stjeler" nesten halve sidedøren!

skal prøve å fikse bilder...

grrr... :mad:

Edit: la akkurat merke til at de har puttet en 92mm inn bak, og det er plass til en 120mm der.. ingen vifteplasser på siden av diskplassene som det har hvert i tidligere versoner..

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

plexi i sidedøren var det ikke meninga at dette kabinett skulle ha.. mener selv at jeg er ferdig med neontiden.. :p

hvem vet? *se bort på dremelen* :devil:

edit: woho! 24pin hk kontakt.. artig.. jeg som har 20pin på hk! :cry:

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar

fikk meg akkurat mitt nye Aopen h600b, og det kommer komplett med luftinntak alla Dell.. wink.gif

En STYGG trakt og luftinntak "stjeler" nesten halve sidedøren!

skal prøve å fikse bilder...

grrr... mad.gif

Edit: la akkurat merke til at de har puttet en 92mm inn bak, og det er plass til en 120mm der.. ingen vifteplasser på siden av diskplassene som det har hvert i tidligere versoner..

Ser ut som det er et H600A kabinett du har fått.

600A har plass til 12 cm. vifte bak, mens 600B har 2 stk. 8 cm.bak

Det er også 600A som har den tunellen i sidedøra

600A

http://www.hardware.no/tester/kabinett/aop...00a/index4.html

600B

http://www.hardware.no/tester/kabinett/aop...600b/index.html

Lenke til kommentar

Jeg mente A600A fordi dette kabinettet i følge testene her på Hardware har de spesifikasjonene _ammaZ_ skriver. Som ingen vifteplasser på siden av diskplassene, trakt i sidedekslet og kun en vifte i bakkant

Lenke til kommentar

Har akkurat fått Aopen H600B i den nye standaren, er jo greit med den tunnelen osv, men er ikke plass til noen kabinett vifter uten om en 120mm bakerst, og der sitter det en bråkebøtte av en 92mm.

Det som er så dumt er at det er 24pins kobling og det følger IKKE med noen over gang til 20 pin!

Dette er meget kjedelig! Må vel bestille en overgang fra PS-Data og betale 43 for den, + 120,28 i frakt!

Lenke til kommentar

Ringte PS-Data nå, forklarte at det var 24 pin kontakt på PSU.

De sa at det ikke var beregna at "det nye" versonen av kabinettet skulle komme i den forsendelsen dem hadde fått, men i neste.

Dem sender meg en overgang idag, og dem kommer til og opplyse eller legge ved overganger til dem som bestiller H600B kabinett.

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...