Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløse 801.11 a/b/g PCI med SMA?

Anbefalte innlegg

Finnes det i det hele tatt Trådløse PCI kort med SMA kontakt? Vel og merke som Støtter ALLE di forskjellige typene A/B/G!

Jeg har bygget meg den der Biquaden til ArticOC og skulle fått kjøpt meg nytt kort siden mitt er bare på 11 mbit.

Jo en ting til.. kan jeg koble meg til APer som bruker 801.11 G standard? med mitt 801.11 B kort? jeg finner en tre fire stk i nabolaget så jeg bare lurer om det kan være fler...

Endret av H2H
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det i det hele tatt Trådløse PCI kort med SMA kontakt? Vel og merke som Støtter ALLE di forskjellige typene A/B/G!

Jeg har bygget meg den der Biquaden til ArticOC  og skulle fått kjøpt meg nytt kort siden mitt er bare på 11 mbit.

Jo en ting til.. kan jeg koble meg til APer som bruker 801.11 G standard? med mitt 801.11 B kort? jeg finner en tre fire stk i nabolaget så jeg bare lurer om det kan være fler...

Jepp, D-link har akkurat sluppet et kort som støtter 802.11a/b/g og også 108MBit!

Kortet har Atheros-chipset etter det jeg har funnet ut, og det kan jeg like, skulle være greit med linuxen også da..

Denne:AG-530

Kortet har RP-SMA plugg, tror ikke du finner kort med SMA plugg..

Desverre så er det ingen webshop`s i Norge som tar inn dette kortet foreløpig :-(

Skulle helt greit å logge på med det B kortet ditt..

Endret av ArticOC
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Jeg har bygget meg den der Biquaden til ArticOC og skulle fått kjøpt meg nytt kort siden mitt er bare på 11 mbit.

A kjører på 5 ghz. så da vil antenna funke dårlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...