Gå til innhold

Logitech X-230 - Løp å kjøp..

Anbefalte innlegg

Nettopp fått Logitech x-230 koblet til min pc. Må si jeg er meget imponert, var litt skeptisk til kjøpet siden høytalerne ikke kostet mer enn usle 364,- hos Netshop. Trodde jeg måtte opp i 1000,- +/- for å få høytalere som virklig låt bra, men der tok jeg heldigvis feil. Disse høytalerne både høres og ser meget bra ut. Har du litt lite penger å lurer på å kjøpe et 2.1 system så ikke nøl.. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har problem med at basskassen ikke henger helt med i svingene på min x-230. Den vrenger og skramler med litt hul romle, oljetønne lyd på høyt nivå? Er dette noe som endres etter at man har fått kjørt de inn litt? Bortsett fra det så må da dette være det beste kjøpet til under 400,-? Lignende eks. Creative L3500, sett koster jo det dobbelte eller tredobbelte.

Lenke til kommentar
Hubman en venn av meg har Z-2200. De er det noe innigranskauen god lyd av så de er Iallefall godkjent.

:w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:

Hvis du skal anbefale noe så dyrt så bør du iallefall anbefale Z-2300 som har overtatt for Z-2200. :thumbdown: Men det du anbefaler er dobbelt så dyrt. Selv har jeg x-230 som er meget bra og absolutt anbefales. Det koster 375,- kroner. Riktignok har den basskasse men denne er ikke veldig stor og tar ikke opp så veldig mye plass og gir mye bedre lyd. Kjøp Logitech x-230 du vil ikke angre. :thumbup::thumbup:

Endret av ketle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...