Nissen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 AJAX Universal Rengjlring såpen med lemon-lukt, er faktisk UV-reaktiv. Slik at den gløder som bare pokker når væsken plasseres ved siden av et UV-lys. Mvh Nissen Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Sier bare BUBBLE tank og system! Lenke til kommentar
belgen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 the sims du har god pc har det samme Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er det noe særlig med såpe i vannkjølingen da? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Biltemas LHM-olje har en veldig gøy farge (knall neon-grønn!) men tviler den er bra å ha i ett kjølesystem. Kanskje om man hadde den i noen andre slanger, eller plexi-saker for å pynte opp. Har heller ikke sjekka om den er UV-reaktiv. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) heter det ikke væske da? da jeg så overskriften trodde jeg det var noen som skulle modde en data inni en veske Endret 10. oktober 2004 av illvit Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 heter det ikke væske da? da jeg så overskriften trodde jeg det var noen som skulle modde en data inni en veske Jeg trodde det var en forferdelig nerdete UV-reaktiv bæreveske til datamaskinen. Fysj, tenk å gå å bære rundt en selvlysende sekk på ryggen.. Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå