zepyrh Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei jeg bare lurte på om noen vet om Mitt Asus a7v600-x kort har AGP/PCI lock, har iallefall ikke mulighet til å stille på dette i bios siden den muligheten ikke finnes. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det er såvidt jeg vet ikke noen AGP/PCI lock på VIA's KT600 chipsett dessverre Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Hvordan går det da når jeg overklokker FSb'en, vil jeg ødelegge pc'en når jeg øker fsb til f.eks 185? Kan du legge ut en link på et Meget bra Socket a hovedkort som er egnet til overklokking og som har S-ata kontroller. Endret 7. oktober 2004 av zepyrh Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Dette er vel de beste til overklokking. Er ihvertfall et veldig bra et. Endret 7. oktober 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Det er en mulighet for å skade andre komponenter som benytter seg av AGP/PCI hvis du klokker FSB for høyt, uten AGP/PCI lås dessverre. Gode overklokkere på Socket A er: DFI LANPARTY NFII ULTRA Sokkel A (Rev.B) Abit AN7 Socket A, SATA, µGuru nForce2 Ultra400/MCP2-T, ATX, Firewire Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA NF7 har kommet i så mange varianter i det siste så det er viktig at du får NF7-S V2.0, har liten eller ingen kjenskap til de nyeste NF7 (og med tanke på at de er veldig rimelige kan det vel tenkes de skal selge på NF7's gode navn ) Endret 7. oktober 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 ok takker, da får jeg bestille et nytt Hk jeg da , men hvordan vil jeg merke skade på de komponentene jeg har hatt i pc'en, har hatt et lydkort og geeforce 6800Nu kort. men pc'en ble bare rar når fsb'en kom på over 190. kom da ikke lenger enn litt etter bios starten. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ok takker, da får jeg bestille et nytt Hk jeg da , men hvordan vil jeg merke skade på de komponentene jeg har hatt i pc'en, har hatt et lydkort og geeforce 6800Nu kort. men pc'en ble bare rar når fsb'en kom på over 190. kom da ikke lenger enn litt etter bios starten. "Rariteter" som korrupte sektorer og hardware som oppfører seg mistenkelig er et tegn på at AGP og PCI bussen + tilhørende komponenter ikke har det bra. Det er ikke dermed sagt at de tar skade av det, men sjansen er tilstedet Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 ok, da klokker ikke jeg mere med det hovedkortet...bestilte meg et abit kort nå, kanskje jeg får fsb'en over 190 nå uten problemer, må få tyna min amd xp2800+ takker for informasjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå